Dilemma - langt og rodet indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. september 2008

Anonym trådstarter

jeg har haft et godt forhold til min ex og været på rimelig talefod med hans nye kæreste, altså indtil vi blev uvenner. Det var hende jeg blev uvenner med fordi han løg (en lang historie).

Nu har jeg fra venner hørt at han ikke behandler hende pænt og at hun muligvis er ved af gå fra ham. Og nu er der nogen ting fra min fortid med ham jeg egentlig har lyst til af dele med hende, jeg ved ikke om hun kan bruge det til noget som helst. Og samtidig vil jeg også bare sige at jeg er ked af det på deres vegne.

Men skal jeg kontakte hende eller skal jeg bare blande mig uden om? Vi har ikke snakket sammen i 1 år og jeg er måske (højst sansynligt den sidste hun gider hører fra)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2008

Pia.

Bland dig uden om !!! Du får intet ud af at blande dig i det her, tror kun det gør ondt være... - desværre...

Så mit råd er bland dig uden om...

Knus Pia.

Anmeld

30. september 2008

twinboys

Også mit råd... Bland dig ikke i det og lad det ligge som du og han har haft.. Hun kan åbentbart selv se at han ikke er den mand hun ønsker at leve med... Så hvorfor fortælle hende det nu og så når det er et år siden i sidst har snakket...

Så bland dig ikke...

Majbritt(H)

Anmeld

30. september 2008

tascia

hmm, tror ikke lige jeg forstår hvad ideen med at fortælle om jeres forhold er, og da slet ikke hvis i har været/er uvenner???

nej, lad du hellere det ligge, og så kan du tænke dit og være glad for det ikke er dig der står der :-)

//Natascia

Anmeld

30. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Bland dig uden om !!! Du får intet ud af at blande dig i det her, tror kun det gør ondt være... - desværre...

Knus Pia.

Enig!!

Anmeld

30. september 2008

Lulle25

tascia skriver:

hmm, tror ikke lige jeg forstår hvad ideen med at fortælle om jeres forhold er, og da slet ikke hvis i har været/er uvenner???

nej, lad du hellere det ligge, og så kan du tænke dit og være glad for det ikke er dig der står der :-)

//Natascia

Enig med de andre, hold dig væk, det giver kun ballade at blande sig i forhold:)

Anmeld

30. september 2008

Balderson

Du skal da helt klart blande dig uden om...

Anmeld

30. september 2008

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg har haft et godt forhold til min ex og været på rimelig talefod med hans nye kæreste, altså indtil vi blev uvenner. Det var hende jeg blev uvenner med fordi han løg (en lang historie).

Nu har jeg fra venner hørt at han ikke behandler hende pænt og at hun muligvis er ved af gå fra ham. Og nu er der nogen ting fra min fortid med ham jeg egentlig har lyst til af dele med hende, jeg ved ikke om hun kan bruge det til noget som helst. Og samtidig vil jeg også bare sige at jeg er ked af det på deres vegne.

Men skal jeg kontakte hende eller skal jeg bare blande mig uden om? Vi har ikke snakket sammen i 1 år og jeg er måske (højst sansynligt den sidste hun gider hører fra)

Tak for jeres svar, ved jo nok godt selv at jeg ikke skal blande mig.

Jeg har bare noget viden om ham og hans familie (social arv) som hun ikke kender til men som måske kunne hjælpe hende til af forstå nogen ting.

Men hvis han ville redde deres forhold kan han selvfølgelig selv snakke med hende om det.

Jeg ønsker ham bare det bedste efter af have tilbragt 12 år (over 1/3 del af mit liv med ham) men kan jo også sagtens forstå hende hvis hun giver op, da jeg jo gjorde det samme.

Så det er nok mit eget "svigt" af ham der gør at jeg gerne vil hjælpe dem - ironisk ikk(?)

Anmeld

30. september 2008

MorCamilla

Hvis jeg var dig ville jeg også blande mig uden om.. Hvis hun synes at der er noget du kan fortælle hende så kommer hun til dig. Det er jeg sikker på...

Anmeld

30. september 2008

Heidi.

PiaR skriver:

Knus Pia.

Jeg er også enig her.. Hvem får noget ud af det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.