Anonym skriver:
jeg har haft et godt forhold til min ex og været på rimelig talefod med hans nye kæreste, altså indtil vi blev uvenner. Det var hende jeg blev uvenner med fordi han løg (en lang historie).
Nu har jeg fra venner hørt at han ikke behandler hende pænt og at hun muligvis er ved af gå fra ham. Og nu er der nogen ting fra min fortid med ham jeg egentlig har lyst til af dele med hende, jeg ved ikke om hun kan bruge det til noget som helst. Og samtidig vil jeg også bare sige at jeg er ked af det på deres vegne.
Men skal jeg kontakte hende eller skal jeg bare blande mig uden om? Vi har ikke snakket sammen i 1 år og jeg er måske (højst sansynligt den sidste hun gider hører fra)
Tak for jeres svar, ved jo nok godt selv at jeg ikke skal blande mig.
Jeg har bare noget viden om ham og hans familie (social arv) som hun ikke kender til men som måske kunne hjælpe hende til af forstå nogen ting.
Men hvis han ville redde deres forhold kan han selvfølgelig selv snakke med hende om det.
Jeg ønsker ham bare det bedste efter af have tilbragt 12 år (over 1/3 del af mit liv med ham) men kan jo også sagtens forstå hende hvis hun giver op, da jeg jo gjorde det samme.
Så det er nok mit eget "svigt" af ham der gør at jeg gerne vil hjælpe dem - ironisk ikk(?)
Anmeld