Vælling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

morethanperfect

Bryndis skriver:

Ja det var meget han spiser

Jeg mener også at jeg begyndte på vælling omkring 3 måneders alderen med min store søn og så grød lige inden han blev 4 måneder. Og han har aldrig haft problemer med maven eller noget.

Nej der sker heller intet ved det som regel .. Tror bare de skal være en grænse et sted ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Vial

Pernille08 skriver:

Årh , det kan da selvfølgelig godt være . hmm det har jeg slet ikk tænkt på . Vi har dog en lampe tændt og han sover altid hos mig da han ikk vil sove i sin egen seng . 

Det er lige gået op for mig (takket være baby.dk), at man har en soverytme på 45 min. Kunsten er så at gentage rytmen. Nogle børn skal støttes i det. SÅ er han sådan en dreng, der sover 40-60 min af gangen, skal han måske støttes til at sove. Vugge osv. IKKE tages op og spise.

Nå, apropos vågne børn, nu er der liv i barnevognen på terrassen.

Anmeld

18. februar 2011

Bryndis

Pernille08 skriver:

jaa det må man sige . 

øv øv , jaa vi har så problemer med han kun vil sove hos mig i vores seng lidt træls . 

og ja så vil han heller ikk altid sove . 

Han sover fint inde ved sig selv lige indtil sidst på natten. Så vil han gerne putte lidt inde med moar når far er taget på arbejde

Anmeld

18. februar 2011

Ni-ko-li-ne

KaMa skriver:

Hvis du var en flue på væggen her i huset, så ville du sagens se logikken i vælling. Vælling er guds gave til en mors nattesøvn. Grød kan ikke erstatte det. Altså hvis man gav en dobbelt portion inden sengetid kunne det måske nok - men de har jo brug for mme'en (som man putter i vællingen).

Vælling virkede ikke hos os... Her gjorde grøden underværker

Anmeld

18. februar 2011

Ni-ko-li-ne

KaMa skriver:

Hvis du var en flue på væggen her i huset, så ville du sagens se logikken i vælling. Vælling er guds gave til en mors nattesøvn. Grød kan ikke erstatte det. Altså hvis man gav en dobbelt portion inden sengetid kunne det måske nok - men de har jo brug for mme'en (som man putter i vællingen).

Anmeld

18. februar 2011

Bryndis

Hvordan laver man selv det vælling? Eller kan man kun købe det 'færdigt'?

Anmeld

18. februar 2011

Vial

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er jo forskelligt. Det eneste man kan gøre er at prøve sig frem - og ikke forkaste noget før det er prøvet.

Anmeld

18. februar 2011

mortilnoahogmelina

Bryndis skriver:

Han sover fint inde ved sig selv lige indtil sidst på natten. Så vil han gerne putte lidt inde med moar når far er taget på arbejde

okay , det er jo super lækkert . bare det var sådan her . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.