Hemmeligt nummer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

CiSo

Hej piger.

Jeg døjer rigtig meget med, at der er et hemmeligt nummer der ringer til mig dagligt, sådan ca en 3 gange om dagen.. Og når jeg tager den, er der stille et stykke tid, og så bliver der lagt på! 

Sådan har det været i omkring en 3 ugers tid nu, tror jeg..

Er der andre der også har problemer med det, og hvad stiller man op?

Sophie.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

FrkT

Umiddelbart vil jeg ikke tro du kan stille andet op end at skifte nummer og så få det nye nummer hemmeligt, da loven beskytter dem der vælger at ringe anonymt (så vidt jeg har forstået i hvert fald) - på nær hvis det drejer sig om en der ringer og fx truer dig på livet eller noget, men når der ikke bliver sagt noget tror jeg heller ikke de kan gøre noget.

Anmeld

18. februar 2011

Sabsy

sophieamalia skriver:

Hej piger.

Jeg døjer rigtig meget med, at der er et hemmeligt nummer der ringer til mig dagligt, sådan ca en 3 gange om dagen.. Og når jeg tager den, er der stille et stykke tid, og så bliver der lagt på! 

Sådan har det været i omkring en 3 ugers tid nu, tror jeg..

Er der andre der også har problemer med det, og hvad stiller man op?

Sophie.. 

Du jan ringe til politiet og melde det, så kan de i værste tilfælde "spærre" dit nr for vedkommende.. Dvs at ringer personen op igen vil der blive sagt "nummeret du har ringet virker ikke" men virker dog stadigvæk for andre.. Har prøvet det selv ellers gør de fleste telefonselskaber det for 100,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.