Hov, der kommer lige et indlæg mere fra mig i dag.
Denne gang et lys og "elskligt" et.
Der er KUN 9 dage tilbage til min lille dreng bliver 1 år. Hvor bliver tiden af.....
Jeg ved godt hvor tiden bliver af næste ca 2 uger inden jeg skal på arbejde.
1. 23-26feb. lave fødselsdagskager tager lige et par dage.
2. 26 feb gøre lokale klar inden fødselsdagen. Handle det sidste ind.
3. 27 feb. en brag af en fest
3. alle de ting Julius nu skal fordi han fylder 1 år.
24 feb. kl. 9 1 års tjek for ABC, Gentofte sygehus (som kan tage 2 timer). Forsøget han er med i.
28 feb. Sundhedsplejsken kommer 8.30 lige inden han skal i vuggestuen. skal snere ned og fejre Julius i vuggestuen, sammen med storesøster.
1 mar. 1 års vacc.
4 marts på arbejde.
Jeg er selv ved at indstille mig på at min lille dreng bliver 1 år. Men for Jacob er det sværre, når min søster spørg hvor langt vi er noget med alt det vi skal til hans fødselsdagsfest, ja så vil Jacob helst sige ikke så meget. For så behøver han ikke tænke på at hans lille dreng snart bliver 1 år.
Ja vores lille dreng, bliver snart en stor dreng på 1 år.
Hans vægt er ca 8.5-9 kg, så ikke så stor. Længe mere end 70 cm, men str 80 i bukser er stadigvæk for store i livet og for lange.
Han fare (kravler) rundt alle vegne og elsker at lege oog drille sin søster. Ødelægger nemlig hendes togbane når hun laver en.
Han spiser alt og meget.
Han sover bedre, men vågner alligevel 1-2 gange om natten. Stod det til ham står han op kl. 6-6.30. vi prøver at strække det til kl. 7.
Han er vågen fra 7-19 og sover for det meste kun 1 time til middag i vuggestuen, mere vil han ikke.
Han er glad for sin vuggestue, og græder ikke mere når jeg aflevere.
Han vil gerne stå på sine ben, men ikke andet.
Han spiser og drikker flot.
Han går ikke endnu og viser ikke tegn på det. Han har ikke nogen tænder endnu.
Men ellers er "min" dejlige Julius en glad dreng fra morgen til aften og føler med i alt. Især det Cassandra gør.
Nej hvor jeg glæder mig til når de rigtig kan lege sammen.
Det blev vist lidt langt...