Har taget mig sammen og kontaktet min psykolog...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Anonym trådstarter

Sidder her i min sofa og græde, igen... Synes bare hele min verden vælter...!! Jeg kan ikke rumme flere problemer i mit hovede, og ejg føler jeg står alene med det... Jo folk omkring mig støtter mig og roser mig for al det arbejde jeg ligger i, for at vores hverdag kommer til at kører...!!

Men nu siger min hjerne bare STOP..!!

Jeg er så ked a det hver dag, så skuffet over mig selv hver dag...

Jeg kan intet tage mig sammen til overhovedet, selv om jeg bare sidder ig glor i sofaen... mit barn er hjemme fra VS fordi h*n er syg, og bare det kan jeg bare ikk kapere, fordi jeg konstant skal trøste baby, og underholde og prøve at putte til middag, men npr man er syg så kan man bare ingen af delene, synes baby..

Så nu her midt i al min gråd, tænkte jeg, nej nu må hun altså lige være sur et øjeblik mens jeg finder et telefonnr frem (hun græder det sek man ikk kigger på hende!!), så kan baby være bay og jeg skal bare ringe, og det er nu..!!!

Ringede til min gamle psykolog Lars..!! Jeg har i nogle år været hos en del forskellige psykologer, men har aldrig mødt en jeg kunne lide, før jeg mødte Lars..!! Han kunne finde ind til mig..!! Og hvis jeg skal til Amager en gang om ugen fra midt i nordsjælland, so be it..!! Det er det værd...!!

Men han ringer til mig mandag, og så skal jeg bare igang igen...

Er stolt over at jeg selv kan se at jeg har brug for ham igen, men er ikke stolt over situationen...

Tak fordi i læste med, ville egentlig ikk noget særlig med min tråd, men bare lige komme a med noget...

Plus jeg ringede lige til min svigermor for 5 min siden grædene og bad hende komme herop nu..!!! Hun er sygemaldt, så hun har heldigvis fri til at drikke en kop kaffe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Rockertand

Dejligt, at du reagerer så sundt og beder om hjælp.

RESPEKT.

Du skal nok komme igennem det

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Dejligt, at du reagerer så sundt og beder om hjælp.

RESPEKT.

Du skal nok komme igennem det

Det heldigvis ikke fordi jeg ikke orker mit barn..!! Baby er der altid plads og overskud til... men jeg tilsidesætter mig selv konstant... hvis baby er lige ved a falde i søvn og jeg sidder derinde, og jeg skal tisse, så holder jeg mig, om det så er ½ time vi snakker om... og madmessigt tilsidesætter jeg mig selv, og søvn mæssigt... og nu har jeg bare ikk energi til mere... jeg skal lærer a omgrupere min energi, og have struktureret min hverdag... men føler jeg møder ubevist modstand fra min kæreste af...

men tak for de søde ord..!!!

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen

Det er ingen skam at bede om hjælp. når man har brug for den, men det er en skam, når man ikke beder om den!

Så du får lige et kæææmpeknus med på vejen.
Og så læsser du bare af, alt det du kan herinde....vi skal nok lytte.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er ingen skam at bede om hjælp. når man har brug for den, men det er en skam, når man ikke beder om den!

Så du får lige et kæææmpeknus med på vejen.
Og så læsser du bare af, alt det du kan herinde....vi skal nok lytte.

Kærligst
Sussie

Jeg har mange ting i hverdagen jeg går med... en lille, EN LILLE BITTE del a det er desværre a jeg føler mig blacklistet af en del herinde... og det går mig osse lidt på... jeg har i 10 år haft vinter dep. så ved hvordan det føles og hva jeg skal kigge efter a tegn, og de væltede bare ned over mig..!! så jeg var lige spontagen og fik ringet... nu sover h*n endelig, og jeg er afslappet nu... ahhh... nu kommer min svigermor til kaffe...

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har mange ting i hverdagen jeg går med... en lille, EN LILLE BITTE del a det er desværre a jeg føler mig blacklistet af en del herinde... og det går mig osse lidt på... jeg har i 10 år haft vinter dep. så ved hvordan det føles og hva jeg skal kigge efter a tegn, og de væltede bare ned over mig..!! så jeg var lige spontagen og fik ringet... nu sover h*n endelig, og jeg er afslappet nu... ahhh... nu kommer min svigermor til kaffe...

Hmm..hvis du føler dig blacklistet herinde, så må der da være en grund.
Ikke at jeg skal snage i det, men så må mit råd da blive, at du går uden om dem, der black-lister dig, og så dels kigge på din egen adfærd i samvær med andre og dels finde sammen med alle de, der ikke gør det.

Vi er da mange herinde, der er bedøvende ligeglade med grupper og lignende...vi ser udelukkende på det menneske, vi lærer at kende igennem de ting, der bliver sagt og gjort, holdninger og meninger, og så ellers snakker med alle.
Nu er det jo ret svært at lave netværk på samme måde i cyberspace, som det er i virkeligheden, men det kan nu godt lade sig gøre, hvis man gør det på den rigtige måde.

Man skal bare passe på ikke at virke klistret eller give udtryk for så rabiate meninger, at det støder folk væk.
Tag tiden til at lade folk lære dig at kende...vær altid ærlig...vær venlig...vær omhyggelig med dine svar...respektér andres meninger, også selvom du har dine egne...debatér i diplomatiske og respektfulde vendinger og sprogbrug....Så vil de fleste også komme en i  møde.
Somme tider er det bedre at lytte end at skrive.
(Og den skulle komme fra mig..uuppps!)

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hmm..hvis du føler dig blacklistet herinde, så må der da være en grund.
Ikke at jeg skal snage i det, men så må mit råd da blive, at du går uden om dem, der black-lister dig, og så dels kigge på din egen adfærd i samvær med andre og dels finde sammen med alle de, der ikke gør det.

Vi er da mange herinde, der er bedøvende ligeglade med grupper og lignende...vi ser udelukkende på det menneske, vi lærer at kende igennem de ting, der bliver sagt og gjort, holdninger og meninger, og så ellers snakker med alle.
Nu er det jo ret svært at lave netværk på samme måde i cyberspace, som det er i virkeligheden, men det kan nu godt lade sig gøre, hvis man gør det på den rigtige måde.

Man skal bare passe på ikke at virke klistret eller give udtryk for så rabiate meninger, at det støder folk væk.
Tag tiden til at lade folk lære dig at kende...vær altid ærlig...vær venlig...vær omhyggelig med dine svar...respektér andres meninger, også selvom du har dine egne...debatér i diplomatiske og respektfulde vendinger og sprogbrug....Så vil de fleste også komme en i  møde.
Somme tider er det bedre at lytte end at skrive.
(Og den skulle komme fra mig..uuppps!)

jeg føler mig "forfulgt" a nogle enkelte fordi nogle a mine debatter er blevet misforstået, og når jeg har kunnet se a det er kørt af sporet, så har jeg slet ikk svaret, eller skrevet yderligere... ikk fordi jeg er konfliktsky, men fordi jeg kender mig selv, a hvis jeg først bliver sur eller irriteret, så er jeg en bitch... ikk noget jeg er stolt a, men kan ikk rigtig ændre den del a mig, kan kun prøve a forhindre den i a komme frem...

jeg er altid (synes jeg selv) en god debatør, om så a sige... jeg synes kun om a bande hvis jeg er enig med folk, fx ej, hvor er folk bare onde, se hva de gør ved den baby i denne video. så skriver jeg fuck og sku osv, emn ellers ikke... det kommer men ingen vejne med... kun a man får advarsler, og folk melder sig vel ikk ind bare for a blive smidt ud igen...

Anmeld

18. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg føler mig "forfulgt" a nogle enkelte fordi nogle a mine debatter er blevet misforstået, og når jeg har kunnet se a det er kørt af sporet, så har jeg slet ikk svaret, eller skrevet yderligere... ikk fordi jeg er konfliktsky, men fordi jeg kender mig selv, a hvis jeg først bliver sur eller irriteret, så er jeg en bitch... ikk noget jeg er stolt a, men kan ikk rigtig ændre den del a mig, kan kun prøve a forhindre den i a komme frem...

jeg er altid (synes jeg selv) en god debatør, om så a sige... jeg synes kun om a bande hvis jeg er enig med folk, fx ej, hvor er folk bare onde, se hva de gør ved den baby i denne video. så skriver jeg fuck og sku osv, emn ellers ikke... det kommer men ingen vejne med... kun a man får advarsler, og folk melder sig vel ikk ind bare for a blive smidt ud igen...

Så lav en ny profil og start på en frisk..og hold dig selv i nakken.

Det er også altid en god ide, at sige undskyld, hvis man har trådt andre over tæerne.
Men fat mod min pige...der er ingen der forfølger dig..ellers så må du snakke med staff om det.

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Så lav en ny profil og start på en frisk..og hold dig selv i nakken.

Det er også altid en god ide, at sige undskyld, hvis man har trådt andre over tæerne.
Men fat mod min pige...der er ingen der forfølger dig..ellers så må du snakke med staff om det.

jo, har godt overvejet en ny profil, det er bare super ærgeligt a det er det der skal til... jeg, holder mod..

det er osse bare svært a skrive så detaljeret, uden at det bliver for langt..?? Og hvis folk først har dannet sig en mening (nogle enkelte ihvertfald), så er der ikk noget at gøre...

Anmeld

19. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jo, har godt overvejet en ny profil, det er bare super ærgeligt a det er det der skal til... jeg, holder mod..

det er osse bare svært a skrive så detaljeret, uden at det bliver for langt..?? Og hvis folk først har dannet sig en mening (nogle enkelte ihvertfald), så er der ikk noget at gøre...

Dem om det..man kan ikke gøre alle tilpasse vense.
Der vil altid være nogle, som ikke bryder sig ret meget om en, og dem må man så prøve at gå uden om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.