Majbriteriksen skriver:

Seriøst. Jeg syntes at det er syge mennesker som har det barn. Er nok lidt ligeglad med slangen. Går bestemt ikke ind for dyremishandling, men er i chok over at der ligger et barn og får hug i hovedet af dyret.
Jeg bliver noget forvirret. Er det ikke dig der har lavet et indlæg omkring en FILM, hvor der er en dreng der får en mavepumper. Hvordan kan du blive chorkeret over en komediefilm med en mavepumper når du kun syntes det er synd for slangen?
Jeg er skam også forarget over det som sker over barnet men blev der bedt om en forklaring og der kom jeg med mit bud. Ikke at jeg ikke også blev forarget - for det gjorde jeg. Ellers havde jeg ikke tænkt alle disse tanker om det eller sat mig ind i sagerne.
Da jeg så filmen for første gang for mange år siden så reagerede jeg også meget følelsesladet men må indrømme at jeg ikke har set den denne gang fordi jeg ikke kan lide at se det. Derfor virker jeg måske lidt mere beskyttende overfor slangen end barnet... Det skal jeg ikke kunne sige, men det er jeg bestemt ikke.
Anmeld