Jeg er måløs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Fru'Rugaard

Hvem fanden gør sån noget?!
Hugtænder eller ej- det er en SLANGE!
Jeg sad og havde helt hjertebanken og tænkte "hvad sker der nu, hvad sker nu"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

2babygirls

LilleMor10 skriver:

en af mine venner postede det her klip på facebook,

jeg ved ikke hvad jeg skal sige. ! 

http://www.youtube.com/watch?v=Oyxk7_mjMJ0

FUUUUUUUUUUUCK ! havde slet ikke set det var en slange foran ham før jeg trykkede play....

Sad med hånden for munden under hele optagelsen

Anmeld

18. februar 2011

Majbriteriksen

Kirle skriver:

Kobraen har fået fjernet sine hugtænder dyremishandling ja men ikke børnemishandling så barnet tager ikke skade. Kobraen dunker bare på barnets hoved... Hvis Kobraen bed så ville barnet skrige og der ville løbe blod.

Men forfærdeligt med det dyremishandling.

Seriøst. Jeg syntes at det er syge mennesker som har det barn. Er nok lidt ligeglad med slangen. Går bestemt ikke ind for dyremishandling, men er i chok over at der ligger et barn og får hug i hovedet af dyret.

Jeg bliver noget forvirret. Er det ikke dig der har lavet et indlæg omkring en FILM, hvor der er en dreng der får en mavepumper. Hvordan kan du blive chorkeret over en komediefilm med en mavepumper når du kun syntes det er synd for slangen?

Anmeld

18. februar 2011

sarahb

Kirle skriver:

Fordi det sikkert skal lære fra lille af at være "slangetæmmer", det er bare en levende rangle kombineret med karrieremuligheder.

Måske sygt i vores øjne men de synes sikkert at vi er vildt mærkelige fordi vi bærer vores hunde i tasker og "kysser" dem...

hahahahah ... Den var go

Anmeld

18. februar 2011

<3

Majbriteriksen skriver:

Seriøst. Jeg syntes at det er syge mennesker som har det barn. Er nok lidt ligeglad med slangen. Går bestemt ikke ind for dyremishandling, men er i chok over at der ligger et barn og får hug i hovedet af dyret.

Jeg bliver noget forvirret. Er det ikke dig der har lavet et indlæg omkring en FILM, hvor der er en dreng der får en mavepumper. Hvordan kan du blive chorkeret over en komediefilm med en mavepumper når du kun syntes det er synd for slangen?

Jeg er skam også forarget over det som sker over barnet men blev der bedt om en forklaring og der kom jeg med mit bud. Ikke at jeg ikke også blev forarget - for det gjorde jeg. Ellers havde jeg ikke tænkt alle disse tanker om det eller sat mig ind i sagerne.

Da jeg så filmen for første gang for mange år siden så reagerede jeg også meget følelsesladet men må indrømme at jeg ikke har set den denne gang fordi jeg ikke kan lide at se det. Derfor virker jeg måske lidt mere beskyttende overfor slangen end barnet... Det skal jeg ikke kunne sige, men det er jeg bestemt ikke.

Anmeld

18. februar 2011

<3

sarahb skriver:

hahahahah ... Den var go

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.