Vægt forskel fra 1-2 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Diana...

TbCp skriver:

Liva 1 år: 74cm og 10,5kg

Liva 2 år: 85cm og 12,2kg

Åhh hvor er hun bare dejlig en rigtig charmer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Fam. Madsen

marcus 1 år 7,5kg

marcus 2 år 9kg

marcus 2 ½år 11kg.

Anmeld

18. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

Diana... skriver:

Åhh endelig en der heller ikke har taget på på det år . Jeg har været så bekymret for om der var noget galt. 

Ved du hvad der ligger til grund for det?

Bliver hun fulgt af læge eller lign?

Anmeld

18. februar 2011

Diana...

Mor til Frederic skriver:

Ved du hvad der ligger til grund for det?

Bliver hun fulgt af læge eller lign?

Nej han er ikke blevet fulgt men han var jo meget stor så han har jo bare udlignet det tror jeg men det er 1 år og 3 måneder han har vejet det samme men jeg kan se at de andre vejer det samme som han vejer. Men han spiser heller ikke særlig meget. 

Men jeg skal til 2 års undersøgelse næste uge så må vi se hvad de siger. 

Er i blevet fulgt af læge? Han er ikke så stor. Men der er jo altså bare nogen der skal meget til før man tager på og det vigtigste er vel at de trives. 

Anmeld

18. februar 2011

Mor til Frederic og Freya

Diana... skriver:

Nej han er ikke blevet fulgt men han var jo meget stor så han har jo bare udlignet det tror jeg men det er 1 år og 3 måneder han har vejet det samme men jeg kan se at de andre vejer det samme som han vejer. Men han spiser heller ikke særlig meget. 

Men jeg skal til 2 års undersøgelse næste uge så må vi se hvad de siger. 

Er i blevet fulgt af læge? Han er ikke så stor. Men der er jo altså bare nogen der skal meget til før man tager på og det vigtigste er vel at de trives. 

nå okay, hvis han er stor gør det intet ikke så meget at det stille fremad - stilstand, så højden kan følge med.

Det gør begge frederic's fætre også, men de er også store i det.

Frederic var 3200 g og 52 cm ved fødsel og voksed fra 0-11 mdr 30 cm. Fra 11 mdr og til idag 29 mdr gammel, ikke engang 10 cm.

Han er bliver fulgt på børne amb hver 2 mdr og har gjort det siden han var 1 år. Ligeledes indlagt i dec i 5 dage. 

Han er det de kalder; gået i stå i vækst, pga hans spiseproblemer som han stort set er født med.

frederic havde og har stadig mange mdr hvor han står stille og det havde han også inden han blev 1 år.

Anmeld

18. februar 2011

Lady Marion <3

Alexander  1 år 14 kg

Alexander snart 2 år , 14 ,5 kg

Anmeld

18. februar 2011

Diana...

Mor til Frederic skriver:

nå okay, hvis han er stor gør det intet ikke så meget at det stille fremad - stilstand, så højden kan følge med.

Det gør begge frederic's fætre også, men de er også store i det.

Frederic var 3200 g og 52 cm ved fødsel og voksed fra 0-11 mdr 30 cm. Fra 11 mdr og til idag 29 mdr gammel, ikke engang 10 cm.

Han er bliver fulgt på børne amb hver 2 mdr og har gjort det siden han var 1 år. Ligeledes indlagt i dec i 5 dage. 

Han er det de kalder; gået i stå i vækst, pga hans spiseproblemer som han stort set er født med.

frederic havde og har stadig mange mdr hvor han står stille og det havde han også inden han blev 1 år.

Nå for pokker åhh det må da være bekymrende for dig/jer. Hvad kan de gøre ved det? 

Kæmpe 

Anmeld

18. februar 2011

Diana...

Muffi<3 skriver:

Alexander  1 år 14 kg

Alexander snart 2 år , 14 ,5 kg

fantastisk  Også er han vokset sig større end Lucas 

Anmeld

18. februar 2011

132319

Diana... skriver:

Hej Q. 

Hvad vejet jeres børn da de var 1 år og igen da de var 2 år altså SAMME barn. 

Det for lige at se hvor meget de har taget på på det år.

Knus Diana

Hjalte vejede 9,8 kg da han var 1 år og 11,5 kg da han var 2 år.

Nu er han 3 år og vejer 13,5 kg 

Anmeld

31. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina: 1 år = 11 kg.

Lina: 2 år = 13,9 kg. og 92 cm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.