Hvornår mærkede i første gang lille bebs og hvordan føltes d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Albatrossen

Hej Piger

Hvornår mærkede i første gang den lille og hvordan føltes det ?? kunnei mærke det uden på maven, og vidste i bare at det var den lille eller ?? Er 16+0 idag så glæder mig meget til at jeg kan mærke den lille, men er bare lidt i tvivl om hvad jeg skal mærke efter ? Ved alle siger små bobler men føles det som om de sprænger eller 

tænkte bare lig jeg ville høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Tystys14

Jeg mærkede hende allerede i 14+6 som små bobler og kriller rundt om navlen, på trods af jeg er første gangs gravid, fik afvide af min Jdm at det er meget tidligt at mærke liv første gang, men ikke desto mindre var det hende jeg mærkede.  Kunne først mærke hende uden på maven i 18+0 hvilket vist også er ret tidligt.

(Boblerne er meget små, og for mig føltes det lidt som hvis du har luft i maven, et forkert sted, og uden at der sker mere end det.) hvis det giver nogen mening.

Først var jeg meget i tvivl om det var hende, men efter at havde snakket med min Jdm, var jeg ikke i tvivl. 

Held og lykke med det hele og stort TILLYKKE

Anmeld

18. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

det er min første graviditet. Boblerne har stået på i mange uger. har kun oplevet et mildt puf i 13 uge. er nu 16+2 og venter spændt på mere og tydeliger aktivitet.

Anmeld

18. februar 2011

Den lykkelige

Jeg mærkede hende med sikkerhed i uge 17+6.. Det var sådan som bobler/skvulp..  Min kæreste kunne først mærke hende uden på maven da jeg var i uge 21.. Hvis han var tålmodig

Anmeld

18. februar 2011

Rockertand

Har aldrig prøvet bobler - har fået puf med det samme, første gang 15+6 - var ikke i tvivl, selvom jeg ikke havde prøvet det før, for det var pænt kraftigt (var også en bisse med spark hele vejen igennem graviditeten), anden gang 13+2, lidt blidere og det var i øvrigt blidere spark hele vejen i dén graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.