er det bare mig eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Sabina92

MorTilMalene skriver:

er det bare mig der har små fødder eller kigger jeg ikk ordentligt.. bruger srt 35-36 i sko... og bllir så trist hver gang jeg ser der er nogle herinde der har sko til salg.. for VIL SÅ GERNE HA NYYE SKO men alle endre bruger 37 og op efter.. hmm.. køber snart et par gummi sku med velkro og lys når man går... haha

Noo jeg er også 36-37, har mange fede stilletter til sælg gad bare ikke sætte dem herind, da jeg også har bemærket at det er store fødder der er her hehe (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

MorTilMalene

hvor er i søde alle sammen..

så jeg er ikke den eneste med små fødder.. heeh...

Anmeld

18. februar 2011

Rockertand

MorTilMalene skriver:

er det bare mig der har små fødder eller kigger jeg ikk ordentligt.. bruger srt 35-36 i sko... og bllir så trist hver gang jeg ser der er nogle herinde der har sko til salg.. for VIL SÅ GERNE HA NYYE SKO men alle endre bruger 37 og op efter.. hmm.. køber snart et par gummi sku med velkro og lys når man går... haha

Det er sgu ligeså trist, når man har fundet den perfekte kjole eller bluse eller what-ever......tja, og så findes den så kun lige HELT OP til str. large, så kan man stå der og føle sig gigantisk endnu engang (og nej, det er ikke altid pga. overvægt, det kan også være pga. store nødder eller brede skuldre eller noget andet).....så ville jeg hellere have små fødder eller en talje eller smilehuller....

Anmeld

18. februar 2011

eElak

Jeg har det helt modsatte problem - jeg bruger str 41-42 i sko...

Det er sq heller ikke nemt at finde noget der...

Et evigt syn at grine af, var at stille min tidl. svigerindes sko ved siden ad mine (begge kawasakier)..

Hun brugte str 35, og jeg havde str 41.... SÅ føler man sig først stor!!!

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

Tror det er fordi "voksenstørrelse"/damestørrelse går fra 36 og opefter. Dvs. størrelse 35 reelt er en børnestørrelse... har tit hørt om folk med den fodstørrelse der har svært ved at finde sko.

Anmeld

18. februar 2011

slettet_7530

Jeps du har små fødder jeg er ret sikker på at jeg ville se tosset ud med en str 35 36 da jeg er 177cm høj
Min søn på 10 bruger str 37 i sko

Anmeld

18. februar 2011

LotteGabriella

MorTilMalene skriver:

*LOL*, kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet

jeg har en veninde, som også bruger 35-36 og hun har desværre samme problem som dig men hun er dog heldig engang imellem, hvor hun finder fine sko over i pige-skoene, og så er de billigere

Anmeld

18. februar 2011

Musen5

MorTilMalene skriver:

Hehe... Kender problemet. Har det dog den anden vej rundt. Bruger 42-44 og er flere gange blevet smidt i herreafdelingen af et eller andet lille fnug der ikk liiiige kunne finde nogle sko i min str.

Dybt deprimerende...

Jeg elsker at købe sko, det er bare SÅ ufatteligt sjældent jeg gør det...

/Mette 17+5

Anmeld

18. februar 2011

FrkT

Til jer der bruger enten meget små eller store skostørrelser er der en onlinebutik der sælger specielt til jer.... fandt lige adressen:

http://www.skowolter.dk/index.asp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.