Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
godmorgen ladies.
Jeg har i nogle dage undret mig gevaldigt over at jeg er så øm i tissekonen (you name it) det trykker ligsom?
og når jeg går så trykker det og er så ømt..
hvad er det?
Jeg er 27+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nina sophia skriver: godmorgen ladies. Jeg har i nogle dage undret mig gevaldigt over at jeg er så øm i tissekonen (you name it) det trykker ligsom? og når jeg går så trykker det og er så ømt.. hvad er det? Jeg er 27+5
det er garanteret bare dit skamben der udviger sig, det er helt normalt. jeg var hævet og øm hele tiden
sådan havde jeg det oz i begge mine graviditeter, men det var skedesvamp... fik en enkel behandling så var det væk.... måske du har det samme
Chritinap skriver: det er garanteret bare dit skamben der udviger sig, det er helt normalt. jeg var hævet og øm hele tiden
æv..
men så bliver det ikke mindre ømt med tiden kan jeg forstå..
Oliver&Troia <3 skriver: sådan havde jeg det oz i begge mine graviditeter, men det var skedesvamp... fik en enkel behandling så var det væk.... måske du har det samme
det er det ikke, er blevet tjekket..
Siden uge 25 har jeg også haft det sådan.. Er 38+4 idag.. Og har haft det siden.. Fik afvide af jm at det er skambenet.. fordi det blødgøres og udvider sig osv.. så bliver det ømt.. avs
Nina sophia skriver: æv.. men så bliver det ikke mindre ømt med tiden kan jeg forstå..
nej, tværdigmod. desværre
Chritinap skriver: nej, tværdigmod. desværre
baah tror snart jeg går i hi indtil jeg skal føde...
milopilo skriver: Siden uge 25 har jeg også haft det sådan.. Er 38+4 idag.. Og har haft det siden.. Fik afvide af jm at det er skambenet.. fordi det blødgøres og udvider sig osv.. så bliver det ømt.. avs
det er da endnu en irriterende ting, jeg går snart i hi inden til fødsel...
Nina sophia skriver: det er da endnu en irriterende ting, jeg går snart i hi inden til fødsel...
Ja virkelig belastende nogen gange Ja endnu en ting.. Sådan har jeg det også.. Væske i kroppen, og strækmærker og total øm i ben og bækken, ingen søvn osv.. ja det skønt Heldigvis er der mange ting jeg kan se andre "lider" af som jeg ikke gør.. så håber jeg når går udenom åreknuder, hæmorider osv.. Men sjovt er det ikke med alle de ting
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128