Mavebilleder af krølfisens hule

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Barbamama

Ihhh hvor er det en fin mave!!! Og heldigvis begynder kroppen at indstille sig på at få mindre søvn. Det er meget smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

otlitrom

michella80 skriver:

Ihhh hvor er det en fin mave!!! Og heldigvis begynder kroppen at indstille sig på at få mindre søvn. Det er meget smart

5 timer pr. nat? ååååh nej altså. Jeg bliver noget så hysterisk, når jeg ikke får min søvn! Så kan jeg gå og vrisse af bjørnen, det trænger han også til!

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

kitty skriver:

5 timer pr. nat? ååååh nej altså. Jeg bliver noget så hysterisk, når jeg ikke får min søvn! Så kan jeg gå og vrisse af bjørnen, det trænger han også til!

Åh ja. Nu ved jeg ikke om du skal amme. Men da vi fik Carla med hjem sov jeg 2 timer af gangen, ammede i ca 20min og så gik der 2 timer inden hun ville have mad igen. Men derimellem sov vi. Men det var sgu hårdt at kigge på klokken og tænke: Nå nu er den 1, så skal jeg op igen kl 3

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg kan ikke væææææææænte!!!!! KOM UUUUUUUD KRØLFIS! 

Jeg tror faktisk den prøver ihærdigt at komme ud af navlen idag Det føles sådan... Og så med ryggen først.. Tosse-fis!

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

michella80 skriver:

Åh ja. Nu ved jeg ikke om du skal amme. Men da vi fik Carla med hjem sov jeg 2 timer af gangen, ammede i ca 20min og så gik der 2 timer inden hun ville have mad igen. Men derimellem sov vi. Men det var sgu hårdt at kigge på klokken og tænke: Nå nu er den 1, så skal jeg op igen kl 3

Her mangler jeg smileyen der stikker hænderne i ørene og synger højlydt, for at overdøve det du prøver at fortælle

Planen var at amme... Det håber vi lykkes!

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

kitty skriver:

Her mangler jeg smileyen der stikker hænderne i ørene og synger højlydt, for at overdøve det du prøver at fortælle

Planen var at amme... Det håber vi lykkes!

Ha ha ha godt så! Men altså man tror man DØR af træthed, men man finder overskuddet et eller andet sted og når så baby sover ligger man ovenpå tilgylpede stofbleer og snorker sammen med baby!!!!

Anmeld

18. februar 2011

anna-jonas

Wauw.............................så smuk, så smuk..........

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

anna-jonas skriver:

Wauw.............................så smuk, så smuk..........

Tak Mette!

Anmeld

18. februar 2011

otlitrom

michella80 skriver:

Ha ha ha godt så! Men altså man tror man DØR af træthed, men man finder overskuddet et eller andet sted og når så baby sover ligger man ovenpå tilgylpede stofbleer og snorker sammen med baby!!!!

Hvad er det jeg går og glæder mig til Ej, den gravides illusion skal tids nok briste, ikke sandt?

Anmeld

18. februar 2011

Barbamama

kitty skriver:

Hvad er det jeg går og glæder mig til Ej, den gravides illusion skal tids nok briste, ikke sandt?

He he ja man tænker HELDIGVIS en masse lyserøde tanker om hvor FANTASTISK det bliver (og det bliver det også) men det er hårdt også og abslolut ikke lyserødt. Men det er dejligt alligevel!!!! Men tilvænningsperioden er nu hård!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.