Hjælp til hårfarvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Manakauapo

Nu er jeg altså lige kommet lidt i tvivl om hårfarvning. Har indkøbt farve og gjort det hele klar til imorgen, hvor jeg så skal farve det. Er lidt en test, da jeg altid får det farvet hos frisøren. Men syntes bare det er altså for dyrt med 900 kr til farve og klip på en gang, så nu vil jeg prøve selv.

Men jeg har købt en L´oréal Paris - Recital Préférence 4.15 Caracas. Syntes det er en pæn brun farve.

Men på bagsiden har jeg så lige læst, der står dette:

4.15 Caracas er en ask mahognybrun hårfarve med varme og glansfulde reflekser, som fremhæver dybden i din naturlige hårfarve og teint/hudfarge. Anvend farven på blond til sortbrunt hår for at opnå det bedste resultat.

Min naturlige hårfarve er jo lysblond, men er farvet. Så jeg har en smule kobberrød i håret nu. Dog er det gået ret meget ud. Der er stortset kun en lillebitte nuance tilbage og ellers er det bare brunt. Kan den hårfarve jeg har købt, så stadigvæk bruges?

Knus Tine, der er en stor newbie på hårfarvningspunktet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Manakauapo

Opper lige en gang

Anmeld

18. februar 2011

mth1987

Man sagtens bruges. Men farven kan variere lidt alt afhængig af din hårfarve. Hvis ikk du syntes den farver helt så kraftig igennem kan du gøre det en gang mere efter lidt tid. Du kan også vælge at la det sidde et par minutter ekstra

Anmeld

18. februar 2011

Mka

Ja det kan du godt, den bliver nok bare lidt mere rød der hvor du stadig har det kobberrøde. men det kommer igen and på hvor mørkt dit hår er.. Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.