Det er jeres skyld piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Loa

At jeg nu sidder og ser Paradise Hotel........ Iiiiiih jeg er modstander af det m*g program, og på grund af jeres snak om dem herinde på baby.dk måtte jeg liiiiiige se et enkelt afsnit sidste uge, og nu sidder jeg fandme og ser hvert afsnit, for skal da se hvad der sker og hvem der ryger ud 

Not cool tøser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

eElak

Loa skriver:

At jeg nu sidder og ser Paradise Hotel........ Iiiiiih jeg er modstander af det m*g program, og på grund af jeres snak om dem herinde på baby.dk måtte jeg liiiiiige se et enkelt afsnit sidste uge, og nu sidder jeg fandme og ser hvert afsnit, for skal da se hvad der sker og hvem der ryger ud 

Not cool tøser 

*LOL*

FRYYYYYYYYD!!!! 

Jeg har endnu ikke set noget af det eller læst noget om det.... gider det slet ikke i år... 

Anmeld

17. februar 2011

Kruse90

Loa skriver:

Not cool tøser 

hahahah sådan kan det gå
Jeg ser det heller ikke

Anmeld

17. februar 2011

Rockertand

He-he-he......jeg skammer mig ikke over at indrømme, at jeg ser det   Føler mig sååå intelligent bagefter....selvom det var bedre i sidste sæson med Amalie og co.....dér kan man tale om boost - vi håber på, at gennemsnits-IQ'en falder lidt mere, så bliver det rigtigt sjovt.

Anmeld

17. februar 2011

Noneother

Rockertand skriver:

He-he-he......jeg skammer mig ikke over at indrømme, at jeg ser det   Føler mig sååå intelligent bagefter....selvom det var bedre i sidste sæson med Amalie og co.....dér kan man tale om boost - vi håber på, at gennemsnits-IQ'en falder lidt mere, så bliver det rigtigt sjovt.

Bare vent til hende der Ida-Amalie kommer i næste uge: "Jeg ved vi er i Mexico, men jeg troede det lå i Afrika"

Døøøøh!!

Anmeld

17. februar 2011

Loa

Rockertand skriver:

Ha ha kanon grund til at se det.....

Tror det er det jeg skal sige til folk er grunden til jeg ser det 

Anmeld

17. februar 2011

Rockertand

Noneother skriver:

Bare vent til hende der Ida-Amalie kommer i næste uge: "Jeg ved vi er i Mexico, men jeg troede det lå i Afrika"

Døøøøh!!

Naaai, det er løgn - den fangede jeg ikke lige, var lige optaget af noget andet en overgang.....ih, det skal nok blive godt, glæder mig

Anmeld

17. februar 2011

Benjamins'mor

Jeg synes nu det er spændende at se hvor meget de dummer sig.

Anmeld

17. februar 2011

Benjamins'mor

Jeg gik glip af dagens afsnit, men hvem røg ud?

Anmeld

18. februar 2011

Pige2009

Loa skriver:

Not cool tøser 

Hvor er du morsom - total sjovt at du er røget på den vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.