lidt klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg ved det jo ikke, men kan du stoppe "strålen"? for så er det nok tis. hvis ikke er det nok vandet. tænker jeg...

jeg havde noget vand der gik om morgenen den dag jeg fødte og det stoppede igen og da jeg var hos jordemoder nogle timer senere kunne hun fortælle, at mit vand som sådan IKKe var gået og der IKKe var hul på sækken derinde endnu, men at der er det begreb jordemødre kalder for ...ja, nu kan jeg så ikke huske ordet, det ku jeg altså da jeg startede med at skrive indlægget , men i hvert fald, en slags 1. runde af fostervand. som ikke er dokumenteret findes, men som de altså oplever at nogle gravide "har", vand der går før vandet RIGTIGT går. og mit vand gik først efter midnat den dag og der gik det MEGAmeget

Jeg har ikke prøvet at stoppe det for det går så hurtigt jeg får det udover hånden mens jeg tørre mig s;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

dorthemus

Tjuhl skriver:

jeg ved det jo ikke, men kan du stoppe "strålen"? for så er det nok tis. hvis ikke er det nok vandet. tænker jeg...

jeg havde noget vand der gik om morgenen den dag jeg fødte og det stoppede igen og da jeg var hos jordemoder nogle timer senere kunne hun fortælle, at mit vand som sådan IKKe var gået og der IKKe var hul på sækken derinde endnu, men at der er det begreb jordemødre kalder for ...ja, nu kan jeg så ikke huske ordet, det ku jeg altså da jeg startede med at skrive indlægget , men i hvert fald, en slags 1. runde af fostervand. som ikke er dokumenteret findes, men som de altså oplever at nogle gravide "har", vand der går før vandet RIGTIGT går. og mit vand gik først efter midnat den dag og der gik det MEGAmeget

Sådan oplevede jeg det...mit vand sivede lidt, men først på fødegangen blev "det rigtige vand" taget med et ordentligt plask.

Anmeld

17. februar 2011

oo

dorthemus skriver:

Sådan oplevede jeg det...mit vand sivede lidt, men først på fødegangen blev "det rigtige vand" taget med et ordentligt plask.

ja vi svømmede også rundt i fostervand da det endelig gik-GIK (og min dumme jordemoder der hånligt sagde "nej Trine, jeg tror virkelig ikke dit vand er gået" og spredte mine ben og druknede i mit fostervand, muhahahaa!!)

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg ser tiden an (:

- Han giver vel et tegn hvis han vil ud

Anmeld

17. februar 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Jeg ser tiden an (:

- Han giver vel et tegn hvis han vil ud

Du er ikke i tvivl når det går igang

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Du er ikke i tvivl når det går igang

Nej, men altså det må da gerne ske nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.