de der nye ns'ere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Milka

fniser lidt over hvor meget der bliver sagt 'de nye ns'ere' i forskellige indlæg fra i dag, det lyder lidt som vi er blevet inficeret med noget udefrakommende virus som forstyrrer hele den interne balance. eller noget 

men altså. vi kom jo alle væltende på et tidspunkt! jeg kom fordi jeg måbende havde lavet to streger (og to babyer) og bare havde behov for at fortælle nogen om det. i min bog er folk som tbcp, ka-ri-na og vinker 'de gamle ns'ere' - og jeg er stadig ny og fremmed!

fx er tjuhl nyere end mig, hun bragede også bare ind en dag og ligesom konstaterede at nu var hun her. og da vi hoppede fra navlestreng.dk herover var der en masse (synes jeg) der pludselig blev meget mere aktive, så de blev sådan nogen nye/gamle ns'ere.

så det er sådan set ligemeget hvornår man kom, et eller andet sted handler det mere om hvem man er som person, gør det ikke? fx tænkte jeg da hende kirle præsenterede sig selv: hende der, hun er sguda ren ns matriale. samme tænkte jeg med metchen og kitty da de kom.

så, ladies, lad os nu holde sammen og holde fast i denne unikke gruppe vi har!

love you all, love you long time 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Ida.

Amen!!

Anmeld

17. februar 2011

Ni-ko-li-ne

17. februar 2011

oo

nemlig ja!!

Anmeld

17. februar 2011

ooo

Smækkys fra mig til dig, dame.

Anmeld

17. februar 2011

Rosa

Et forsigtigt pip herfra - tak for velkomsten 

Anmeld

17. februar 2011

Lilac

Halleluja 

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Sgu!

Anmeld

17. februar 2011

AnneBJ

Rosa skriver:

Et forsigtigt pip herfra - tak for velkomsten 

Enig!

Anmeld

17. februar 2011

Pernilleh

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.