Gulerod og radise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Majeha

Puha, keder mig vidst for meget... Derfor får I lige et billede af en gulerod og en radise, jeg høstede, da jeg stadig boede i hus. Så kan man nøjes med 1 gulerod til råkosten

Har høstet større end dem. Nogle der endda havde overlevet vinteren, men har desværre ikke billeder af dem...  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

*Sofie*

Haha, hvor vildt mand

Anmeld

17. februar 2011

Anne G

Hehe.. Det er da godt nok noget af en gulerod og radise 

Anmeld

17. februar 2011

ønskebørn74

Majeha skriver:

Puha, keder mig vidst for meget... Derfor får I lige et billede af en gulerod og en radise, jeg høstede, da jeg stadig boede i hus. Så kan man nøjes med 1 gulerod til råkosten

Har høstet større end dem. Nogle der endda havde overlevet vinteren, men har desværre ikke billeder af dem...  

LOL... Den sidste ligner en torso bagfra med numse og det hele... GGGGGGG...

Anmeld

17. februar 2011

charlottekri

ønskebarn74 skriver:

LOL... Den sidste ligner en torso bagfra med numse og det hele... GGGGGGG...

er glad for at jeg ikke er den eneste der synes det he he LOL

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

Majeha skriver:

Hmm, sidder og vender og drejer min computer på alle lede og kanter, hvis i kigger på det sidste billed, vender hovedet på skrå, mod højre, de damer

Kunne det så ikke ligne et korpus??? Kroppen, uden arme og ben Eller er det bare mig der kan se det??

Anmeld

17. februar 2011

Darling<3

charlottekri skriver:

er glad for at jeg ikke er den eneste der synes det he he LOL

Nu føler jeg mig yderst snu :/ I have jo skrevet at det lignede en krop.. Tror jeg fremover vil læse hvad der står i teksterne

Anmeld

19. februar 2011

Majeha

Tænkte også på det med kroppen og et par røde, yderst velformede, par baller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.