Top hemmeligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

janne1986

Lørdag d. 12 Marts har min mand og jeg Kæreste dag.. Der er det 4 år siden vi begyndte og komme sammen, har netop fået min mor til og tage pigerne, min mand ved stadig intet...

Havde tænkt vi sku på bøf og vin og spise efterfulgt af en biograftur, selvom det er det vi næsten altid gør.... Det er den plan jeg har tænkt, med mindre nogle af jer kunne komme med nogle gode idéer....

Så har i nogle gode idéer så skriv!!!

-På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

samantha1986

Tager din mor børnene om natten også, for så kunne i feks tage en overnatning med

Anmeld

17. februar 2011

Stéphanie

janne1986 skriver:

Lørdag d. 12 Marts har min mand og jeg Kæreste dag.. Der er det 4 år siden vi begyndte og komme sammen, har netop fået min mor til og tage pigerne, min mand ved stadig intet...

Havde tænkt vi sku på bøf og vin og spise efterfulgt af en biograftur, selvom det er det vi næsten altid gør.... Det er den plan jeg har tænkt, med mindre nogle af jer kunne komme med nogle gode idéer....

Så har i nogle gode idéer så skriv!!!

-På forhånd tak

Det kommer jo lidt an på hvor henne af i landet i bor... 

Anmeld

17. februar 2011

LR85

ihh hvor lyder det hyggeligt.

Hvis han er en type der trænger til morskab, kunne du også samle vennerne 'hemmeligt' og tage ud og bowle fx eller lign.

Men ellers lyder det da super dejligt med god mad, sterinlys og bare hygge, lej en god film, tag i bio eller gå en djelig tur hånd i hånd, tag på en hyggelig cafe og snak om kæreste ting

Tror han bliver helt vildt glad for det du planlægger.

Anmeld

17. februar 2011

janne1986

Vi bor i Nordjylland og skal hente pigerne igen inden midnat..

Anmeld

17. februar 2011

Barbamama

Du kunne også rydde stuegulvet, lægge et tæppe på gulvet med lidt stearinlys på og så servere en lækker picnic med masser af små madder som I kan fodre hinanden med. Til dessert: Frisk frugt, chokolade og asti. Mums!

Anmeld

17. februar 2011

Anne G

Det var da godt nok en rigtig hyggelig hemmelighed  Og selvom I næsten altid tager ud og spiser og i biografen bagefter, syns jeg alligevel at det er rigtig hyggeligt  

Rigtig STORT TILLYKKE med dagen og jeg håber at I får en rigtig god dag og aften 

Anmeld

17. februar 2011

Pige2009

samantha1986 skriver:

Tager din mor børnene om natten også, for så kunne i feks tage en overnatning med

Det tænkte jeg også

Anmeld

17. februar 2011

>>Carina<<

Vi var en dag ude og spise og bagefter i tyrkisk bad. Det var dejligt, romantisk og intimt

Anmeld

17. februar 2011

K&S

michella80 skriver:

Du kunne også rydde stuegulvet, lægge et tæppe på gulvet med lidt stearinlys på og så servere en lækker picnic med masser af små madder som I kan fodre hinanden med. Til dessert: Frisk frugt, chokolade og asti. Mums!

Jeg tænkte på noget andet som dessert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.