Maven klør ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Moar2011

God aften damer ..

Evt i kan svare mig på , hvad der kan være årsagen til at min mave klør, og gerne lige omkring navlen? er gravid og er i uge 25+1 idag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

afrobabies

Babyklar skriver:

God aften damer ..

Evt i kan svare mig på , hvad der kan være årsagen til at min mave klør, og gerne lige omkring navlen? er gravid og er i uge 25+1 idag ..

Det oplever rigtig mange, og jeg kan ikke lige huske hvad grunden er, men det er vist noget med at baby møver sig så meget rundt lige deromkring navlen...

Anmeld

17. februar 2011

CiSo

Måske et begyndende strækmærke?? Ej det må man ikke spøge med.. Har ingen idé om hvad det kan være.

Anmeld

17. februar 2011

Moar2011

sophieamalia skriver:

Måske et begyndende strækmærke?? Ej det må man ikke spøge med.. Har ingen idé om hvad det kan være.

ej seriøst ? .. eller prøver du bare at skræmme mig , eller er der noget i det heh :p

Anmeld

17. februar 2011

CiSo

Babyklar skriver:

ej seriøst ? .. eller prøver du bare at skræmme mig , eller er der noget i det heh :p

Det var ikke for at skræmme dig.. men har hørt at det klør, når det måske kommer!

Anmeld

17. februar 2011

Fam. Madsen

kan desværre ikke svare dig på hvad det er der gør maven klør men min mave klør også helt vildt.. det er bare så træls

Anmeld

17. februar 2011

Moar2011

Fam. Madsen skriver:

kan desværre ikke svare dig på hvad det er der gør maven klør men min mave klør også helt vildt.. det er bare så træls

mit er så ikke så stort et problem, men ja det er træls. får du sådan nogen små røde knopper

Anmeld

17. februar 2011

Fam. Madsen

Babyklar skriver:

mit er så ikke så stort et problem, men ja det er træls. får du sådan nogen små røde knopper

det har jeg så ikke prøvet, men er kommet til og kræse hul en nat i siden af min mave " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" /> 

Anmeld

17. februar 2011

Moar2011

Fam. Madsen skriver:

det har jeg så ikke prøvet, men er kommet til og kræse hul en nat i siden af min mave " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" /> 

hmm må hellere høre læge på mandag, der skal jeg til 2 læge besøg..

Anmeld

17. februar 2011

Fam. Madsen

Babyklar skriver:

hmm må hellere høre læge på mandag, der skal jeg til 2 læge besøg..

lyder som en super ide.. så giv lige en opdate på hvad lægen siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.