Flytteråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

FruSkruk

Hej tøser,

Da jeg skal flytte lige om lidt til noget større skal jeg jo have transporteret alt mit habengut fra den ene adresse til den anden. Jeg har kigget lidt rundt på nettet og fået nogle forskellige tilbud fra flyttemænd osv. Jeg kan desværre ikke bruge mine forældre eller anden familie til at hjælpe mig med at flytte, da de bor i København og jeg altså bor i Vejle. 

Mit spørgsmål er så, hvad gør man med sådan nogle flyttemænd? Kommer de bare og henter det hele og stiller det i den nye lejlighed? Og betaler man før eller efter, og er det kontant man skal afregne? 

Hvad med hensyn til møbler - jeg har en reol/rumdeler fra Ikea, som jeg ikke aner hvordan man tager fra hinanden. Det er det samme med min sovesofa. Er det noget flyttemændende så tager sig af, eller skal det være ordnet før de kommer?

Puh, det var lidt mange spørgsmål.. Jeg håber en eller anden vil tage sig tid til lige kort at hjælpe mig. Jeg regner med at ringe til flyttefirmaerne imorgen og spørge også.. Men vil lige høre jeres erfaringer også, så jeg ikke risikerer at blive "snydt"  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

pernille.23

de gange jeg har flyttet, har de taget det som det var, selvfølgelig havde jeg skilt det ad så meget jeg kunne.. man betaler jo for den tid det tager, så jo længere tid jo flere penge.. så jeg har afregnet bagefter, kan ikk huske om det skulle være kontant, men det kan man jo spørge om.. jeg mener de kommer og henter det og flyttet det ind i lejligheden, man kan også få nogen som kun køre og fylder bilen, men ikk slæber ned eller op i lejligheder...

jeg håber det kunne hjælpe lidt..

Anmeld

17. februar 2011

aarhusmor

De tager dine ting fra en lokation til den næste. Du skal ikke skille din reol fra hinanden med mindre der er umuligt at få den ud og ind. De har tæpper så den ikke bliver ridset.

Du betaler enten kontant når de er færdige eller du får en regning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.