Hej tøser,
Da jeg skal flytte lige om lidt til noget større skal jeg jo have transporteret alt mit habengut fra den ene adresse til den anden. Jeg har kigget lidt rundt på nettet og fået nogle forskellige tilbud fra flyttemænd osv. Jeg kan desværre ikke bruge mine forældre eller anden familie til at hjælpe mig med at flytte, da de bor i København og jeg altså bor i Vejle.
Mit spørgsmål er så, hvad gør man med sådan nogle flyttemænd? Kommer de bare og henter det hele og stiller det i den nye lejlighed? Og betaler man før eller efter, og er det kontant man skal afregne?
Hvad med hensyn til møbler - jeg har en reol/rumdeler fra Ikea, som jeg ikke aner hvordan man tager fra hinanden. Det er det samme med min sovesofa. Er det noget flyttemændende så tager sig af, eller skal det være ordnet før de kommer?
Puh, det var lidt mange spørgsmål.. Jeg håber en eller anden vil tage sig tid til lige kort at hjælpe mig. Jeg regner med at ringe til flyttefirmaerne imorgen og spørge også.. Men vil lige høre jeres erfaringer også, så jeg ikke risikerer at blive "snydt"
Anmeld