Single og gravid - på jagt efter fyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen ..

Er gravid, og vil egentlig gerne finde en sød fyr der kan tage mig som den jeg er også selvom jeg er gravid? Er der noget forkert i det?

Og hvordan finder man en sød fyr, der faktisk kan tage den ting med? Har oplevet at folk siger de har det godt nok med det, men lige pludselig bakker de ud?

Er ikke fordi jeg har travlt, men ville bare høre om nogle havde gode råd til hvordan man gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Loa

Tror ikke du skal gøre så meget anderledes, end hvad du ville gøre hvis du ikke var gravid....

Du skal jo lede der, hvor du forventer at finde den type du leder efter.... Lige umiddelbart tror jeg dog ikke du skal finde en der leder efter en gravid kvinde, i byen Men man skal aldrig sige aldrig....

Tror hvis det var mig, ville jeg nok prøve nettet... Der kan man melde alt ud fra start af, og så behøver folk jo ikke kontakte en, hvis de ikke er interesseret i at være bonus forældre....  

Held og lykke

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Tror ikke du skal gøre så meget anderledes, end hvad du ville gøre hvis du ikke var gravid....

Du skal jo lede der, hvor du forventer at finde den type du leder efter.... Lige umiddelbart tror jeg dog ikke du skal finde en der leder efter en gravid kvinde, i byen Men man skal aldrig sige aldrig....

Tror hvis det var mig, ville jeg nok prøve nettet... Der kan man melde alt ud fra start af, og så behøver folk jo ikke kontakte en, hvis de ikke er interesseret i at være bonus forældre....  

Held og lykke

Søger heller ikke efter dem i byen, gik ikke i byen inden jeg blev gravid fordi jeg havde lagt det på hylden af mange årsager

Men mente heller ikke om jeg sku gøre noget anderledes, men det var mere hvordan man kan være sikker på han ikke skrider så snart det bliver mere seriøst ? (:

Anmeld

17. februar 2011

mth1987

Du ka da oprette en dating profil hvor du også skriver at du gravid. Hvor langt henne du er og dit forhold til faren. og så se hvad mænderne siger til det. Det da helt fair at ville finde kærligheden selvom der bebs i maven. Inge. Grund til at være flov over det. Min kærestes bedste ven er single

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Du ka da oprette en dating profil hvor du også skriver at du gravid. Hvor langt henne du er og dit forhold til faren. og så se hvad mænderne siger til det. Det da helt fair at ville finde kærligheden selvom der bebs i maven. Inge. Grund til at være flov over det. Min kærestes bedste ven er single

Har jeg prøvet, og mødtes med en fyr, og det gik ikke som det skulle overhovedet, han mente bare vi sku dyrke sex, og da jeg jo forståeligt nok ikke gjorde det første gang jeg mødte ham og ikke kendte ham ret godt, blev han skidesur og derefter slettede  jeg profilen, havde skrevet hvordan og hvorledes men fyrerne læste det ikke alligevel

hvor gammel er han, og hvor bor han ?

Anmeld

17. februar 2011

BellaCiinea

Lene-Oliver har lige lavet et indlæg 

"Scor min fantastiske kammerat " eller sådan noget..

Mon det var noget for dig ?? ^^

Anmeld

17. februar 2011

eElak

Jeg kan kun anbefale dig at oprette en datingprofil, og så se hvad der sker.. 

Bare fordi en fyr er en narrøv, betyder det ikke at alle er det.... Så burde jeg sq også lægge sådan noget som netdating på hylden.. 

en side, hvor jeg er på, er der en debat, som er ret underholdende... Der er også en "kun for kvinder" del, og kvinderne taler også godt sammen.. der er pt 2-3 gravide derinde... 

www.netdate.dk

Anmeld

17. februar 2011

eElak

IsabellaCiinea skriver:

NÅ ja, og så kig under ungkarlesektionen.. 

Anmeld

17. februar 2011

mth1987

Anonym skriver:

Har jeg prøvet, og mødtes med en fyr, og det gik ikke som det skulle overhovedet, han mente bare vi sku dyrke sex, og da jeg jo forståeligt nok ikke gjorde det første gang jeg mødte ham og ikke kendte ham ret godt, blev han skidesur og derefter slettede  jeg profilen, havde skrevet hvordan og hvorledes men fyrerne læste det ikke alligevel

hvor gammel er han, og hvor bor han ?

Han er vidst 25 og bor på sjælland.De mænd er sgu lidt dumme nogle gange. Jeg havde sgu heller ikk knaldet første gang.

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Den lavet af Lene-Oliver - eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.