Så blev madeleine døbt d. 6/2 billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.721 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

2babygirls

Haii Damer

Det er vist på tide at vise lidt fra dåben af... Dagene flyver jo åbenbart afsted for tiden

Hun klarede det til UG. Vi vækkede hende kl 7 for at hun lige hurtigt kunne komme i bad, da vi ikke nåede det dagen inden. Og så var hun ellers bare vågen under hele ceremonien, til kl 12 hvor jeg gav hende noget af spise og så puttede hende udenfor til hun igen vågnede kl 16... Ikke til gæsternes store tilfredshed

Og nu til lidt billeder

Vi gav hende en rød tripp trapp stol + bøjle, lærred med billeder af hende fra fødslen, Min egen godnathistoriebog og når hendes sygesikringskort kommer bliver der også oprettet en børneopsparingskonto.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

CiSo

Så fine i er.  Kæmpe tillykke med navnet.

Anmeld

17. februar 2011

Sofia

Sikke nogle fine billeder, virkelig flotte blomster og bordpynt, og hun er jo sååå yndig!!

Anmeld

17. februar 2011

Kamulla

fine billeder.. hvor ser det hyggeligt ud.. og hvor er hun skøn

tillykke med dåben

Anmeld

17. februar 2011

rsmor

Rigtig gode billeder! - ser ud til at have været en fantastisk dag...

Anmeld

17. februar 2011

Isabeau

Tina&Martin skriver:

Haii Damer

Det er vist på tide at vise lidt fra dåben af... Dagene flyver jo åbenbart afsted for tiden

Hun klarede det til UG. Vi vækkede hende kl 7 for at hun lige hurtigt kunne komme i bad, da vi ikke nåede det dagen inden. Og så var hun ellers bare vågen under hele ceremonien, til kl 12 hvor jeg gav hende noget af spise og så puttede hende udenfor til hun igen vågnede kl 16... Ikke til gæsternes store tilfredshed

Og nu til lidt billeder

Vi gav hende en rød tripp trapp stol + bøjle, lærred med billeder af hende fra fødslen, Min egen godnathistoriebog og når hendes sygesikringskort kommer bliver der også oprettet en børneopsparingskonto.

Hehe, min datter sov også da, vi kom hjem og vi skulle spise. Sov indtil gæsterne gik

Er vild med navnet - overvejer det til mit næste barn, hvis det blir´ en pige - ellers prøver vi igen

Og tillykke

Anmeld

17. februar 2011

ulleby

Sikke et pragt eksemplar prinsessen viste sig at være - skønt

Dejlige billeder og vildt flot kage. Har du selv lavet den, eller???

Anmeld

17. februar 2011

2babygirls

ulleby skriver:

Sikke et pragt eksemplar prinsessen viste sig at være - skønt

Dejlige billeder og vildt flot kage. Har du selv lavet den, eller???

Mange tak  Ja hun var bare så dygtig, selvom de to andre bebser var viiildt ulykkelige, så lå hun bare og kiggede på mig og sin farmand.

Det er skal Dot D, herinde fra der har lavet den flotte kage til os, mums. Toppen frøs vi ned, så hun kan få den når hun bliver 1år.

Anmeld

17. februar 2011

2babygirls

Isabeau skriver:

Hehe, min datter sov også da, vi kom hjem og vi skulle spise. Sov indtil gæsterne gik

Er vild med navnet - overvejer det til mit næste barn, hvis det blir´ en pige - ellers prøver vi igen

Og tillykke

Er også glad for at vi valgte det navn, SÅ hepper for at du får en pige næste gang..

Er blank for navne til næste baby

Anmeld

17. februar 2011

2babygirls

rsmor skriver:

Rigtig gode billeder! - ser ud til at have været en fantastisk dag...

Det var det i hvert fald også. Dagen løb bare sååå hurtigt, og nåede ikke og snakke med halvdelen af gæsterne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.