lidt af min egen update !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

banaman89

Hej tøser!

Jeg skriver lige kort ! tror bare jeg har brug for lidt luft ! Den 25/1 fik vi en Apnø til Benjamin (fordi han stoppede med at trække vejret nogle gange.) den 27/1 var jeg inde for at få taget nogle blodprøver på ham samt en EKG Det gik fint og Benjamin sagde ikke så meget til det ! det var nu mere hende sygeplejersken som råbte nogle ””ikke så pæne ting!” da Benjamin fik fat i nogle af de ledninger så hun fik maskinen i hovedet  Jeg var oppe på børneafdelingen og der tjekkede de ham for de kunne godt se at han var dårlig ! vi kom hjem igen dagen efter !

Mandag den 31/1 var vi til læge samtale hvor det var en ”ny” gammel læge som vi kom ind til ! Han ville indlægge Benjamin da lægen ikke følte sig tryg ved at bare lade os gå i det uvisse om hvorfor og hvornår Benjamin stopper med at trække vejret ! Men da der var så travlt på børneafdelingen fik vi en tid den 8/2 til indlæggelse , der kommer en vagt på hvis der nu skulle ske noget , hvilket der ikke gjorde så vi blev udskrevet i det uvisse om hvad der er galt med ham ! De undersøgte han overhovedet ikke andet end de fandt nogle hvide blodlemer (staves?) i hans urin 3 gange men der de fik taget en midtvejs stråle fra ham var den negativ ! Så vi blev sendt hjem Torsdag den 10/2 ! Hvor om aften jeg selv fik det rigtig dårligt hvor jeg måtte tage til vagtlægen hvor han siger at jeg har en lungebetændelse !

Fredag den 11/2 henter vi vores datter, Katrin fra dagplejen – hun havde været rigtig irriterende hele dagen samt hostet meget – pludselig havde hun 40.5 i feber så af sted til vagtlægen igen hvor det viser sig at hun har en betændelse tæt ved lungerne så hun også på penicillin Hele lørdagen går fint samt stille og rolig , men så søndag aften bliver Benjamin så lidt pylret og sover meget ! I mandags tager vi i mødregruppe og da vi tager derfra bliver han bare dårligere og dårligere så tirsdag ringede jeg til min egen læge som havde for travlt til at se Benjamin så vi måtte vente på vagtlægen åbnede kl.16  tiden gik bare rigtig langsomt !

Fik snakket med vagtlægen som ville se ham med det samme ! Vi nåede faktisk kun ind af døren før lægen sagde i skal over på børneafdelingen og blive tjekket ! På børneafdelingen kommer til en læge hurtigt ind til os og tjekker ham – Benjamin var rigtig sløv og han havde 39.9 i feber ! Vi bliver indlagt da hans inflektionstal(staves?) var høje , men ikke høj nok til at han skulle have penicillin .

Onsdag der faren tager af sted i skole/kursus bliver Benjamin bare dårligere og dårligere og begynder så at trække vejret meget hurtigt – han bliver sendt til røntgen hvor det viser sig at hans højre lunge er delvis klappet sammen  så han får lagt sonde da han ikke vil spise eller drikke noget samt bliver han koblet til CPAP :’( som er virkelig hårdt at se på – da de skulle give ham sonden var han så tør ned i halsen til maven at han spyttede blod op – det var virkelig hårdt at jeg knækkede helt sammen og har efterfølgende gjort det et par gange nu , for det er virkelig noget lort det her  En sygeplejerske som kan huske os fra sidste uge mener at denne her sammenklappe lunge kan være forklaringen på hvorfor han nok stoppede med at trække vejret !

I dag går det både godt og skidt ! Han er steget 15 % med ilten og hans inflektionstal er steget vildt i dag så nu er han startet på penicillin efter 3 dage med høj feber og hans inflektionstal er steget hver gang – det positive er nok at han rækker sig ud efter hans far eller mig

Mvh Anna !

Har lige vedhæftet nogle billeder af ham fra i lørdags og idag !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

B&J

Han er bare så dejlig din lille dreng og er jeg godt med i hvordan han har det men vil lige skrive da jeg virkelig snart håber lille mus har det bedre....

Anmeld

17. februar 2011

birthee

Hvor er det synd for jer - I er godt nok ramt bæsten alle sammen... Men det er da godt at han kan hjælpes!!!

God bedring med ham!!!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.