Lidt pinligt spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Anonym trådstarter

men er der nogle andre gravide som har oplevet at de oftere skulle på wc besøg efter de blev gravide?

jeg er i dag 5 uger henne og har bemærket at jeg oftere skal på wc og "lave stort" end normalt..

har ikke forstoppelse og det er ikke diarré, blot meget oftere toiletbesøg end normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

men er der nogle andre gravide som har oplevet at de oftere skulle på wc besøg efter de blev gravide?

jeg er i dag 5 uger henne og har bemærket at jeg oftere skal på wc og "lave stort" end normalt..

har ikke forstoppelse og det er ikke diarré, blot meget oftere toiletbesøg end normalt.

Jeg tror mest det er fordi man er tissetrængende. Det andet har jeg ikke hørt om

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg tror mest det er fordi man er tissetrængende. Det andet har jeg ikke hørt om

tissetrængende er jeg også..

nu skal jeg så også bare lidt mere end det.

Anmeld

17. februar 2011

Hansen97

Anonym skriver:

Hormoner tror jeg man kalder det... Det sammen som sker når jeg har n menstruation... Sorry...

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Hormoner tror jeg man kalder det... Det sammen som sker når jeg har n menstruation... Sorry...

Ja, det kan du have ret i..

Anmeld

20. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

SÅ håber vi snart din tilstand normaliseres

Anmeld

20. februar 2011

XXSS

Vær du bare glad for at du "kan" - mange oplever forstoppelse i graviditeten... De to gange jeg har været gravid - har jeg rendt på toilettet konstant for at lade vandet - det hører med :-)

Anmeld

20. februar 2011

Muffinmus

jeg har oplevet det samme alle gangene jeg har været gravid(4 gange) de første 2-3 ugers tid, derefter stik modsat mave:-)

Anmeld

20. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Sådan er der sikkert også nogle, der får det.
Hormoner har en besynderlig virkning..hehe!
Kroppen ændrer sig på en million måder, så hvorfor ikke også på det område??

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.