Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Glippede en mulig chance for en jobsamtale fordi jeg ikke havde min telefon ved mig
Havde søgt en stilling og bliver ringet op ( tirsdag ) - er dog på arbejde, så ser først opkaldet 1 time efter . Ringer STRAKS tilbage men lederen er der ikke. Ringer igen tidligt næste morgen og der er hun heller ikke at træffe. Vælger at skrive en mail i går aftes og ringer igen her til eftermiddag. Hvor jeg får en ansat i røret som fortæller stilling nu er besat & de holdt samtaler igår
Aghhhh så ærgeligt det var virkelig et ønskejob tættere på min bopæl.. Men heldigvis har jeg et arbejde...
Men SNØFT SNØFT hvor føler jeg mig snydt , var jo selvfølgelig ikke sikker på arbejdet men idet mindste en chance for at vise hvem jeg var
Så pyller pyller pyller
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej sådan noget øv
lige en
men var det ikke også lidt sent at de ringer når samtalen var dagen efter?
bullerbassen skriver: Glippede en mulig chance for en jobsamtale fordi jeg ikke havde min telefon ved mig Havde søgt en stilling og bliver ringet op ( tirsdag ) - er dog på arbejde, så ser først opkaldet 1 time efter . Ringer STRAKS tilbage men lederen er der ikke. Ringer igen tidligt næste morgen og der er hun heller ikke at træffe. Vælger at skrive en mail i går aftes og ringer igen her til eftermiddag. Hvor jeg får en ansat i røret som fortæller stilling nu er besat & de holdt samtaler igår Aghhhh så ærgeligt det var virkelig et ønskejob tættere på min bopæl.. Men heldigvis har jeg et arbejde... Men SNØFT SNØFT hvor føler jeg mig snydt , var jo selvfølgelig ikke sikker på arbejdet men idet mindste en chance for at vise hvem jeg var Så pyller pyller pyller
Øv bøv. Det er da bare vildt træls! Løft næsen og videre med jobsøgningen, så skal det nok komme, og husk så telefonen
DLM skriver: ej sådan noget øv lige en men var det ikke også lidt sent at de ringer når samtalen var dagen efter?
Sidste indlevering for ansøgning var tirsdag kl 12,00 - hun ringede til mig kl ved 11 tiden tirsdag.
Snakkede så med en ansat idag som sagde stillingen var besat & samtalerne var igår
Øv øv for jeg havde ringet tilbage tirsdag ved 12,30 tiden, men der sagde hende der tog telefonen de ville kontakte mig
Baagøe skriver: Øv bøv. Det er da bare vildt træls! Løft næsen og videre med jobsøgningen, så skal det nok komme, og husk så telefonen
VILDT trælst - havde telefonen med men var jo på arbejde ( børnehave ) og der må vi altså ikke gå rundt med telefonen.
Ringede så snart jeg så det i min pause
Derfor det er så ærgeligt
Hold da op så mange som læser - men ingen ord
bullerbassen skriver: Sidste indlevering for ansøgning var tirsdag kl 12,00 - hun ringede til mig kl ved 11 tiden tirsdag. Snakkede så med en ansat idag som sagde stillingen var besat & samtalerne var igår Øv øv for jeg havde ringet tilbage tirsdag ved 12,30 tiden, men der sagde hende der tog telefonen de ville kontakte mig
ej det er da for ringe
bullerbassen skriver: VILDT trælst - havde telefonen med men var jo på arbejde ( børnehave ) og der må vi altså ikke gå rundt med telefonen. Ringede så snart jeg så det i min pause Derfor det er så ærgeligt
It's out of your hands then
Jibbe skriver: Øøøøv hvor træls! Det er da også lidt dårligt at de ikke ringer tilbage når nu du også gør et forsøg på at få fat i dem! Jeg hÅber du finder noget andet så du ikke skal så langt hver dag.
Øøøøv hvor træls! Det er da også lidt dårligt at de ikke ringer tilbage når nu du også gør et forsøg på at få fat i dem! Jeg hÅber du finder noget andet så du ikke skal så langt hver dag.
tak håber jeg også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128