Blå numse ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.666 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej ..

Mit søn er 2 år, og siden fødsel har han haft en blå numse, den fylder næsten hele numsen, og ved ikk hvad det er, kender i til det?
 - er det farligt?

Tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

skønneunger

er han mulat eller på anden måde blandet?

Anmeld

17. februar 2011

2721

Anonym skriver:

Hej ..

Mit søn er 2 år, og siden fødsel har han haft en blå numse, den fylder næsten hele numsen, og ved ikk hvad det er, kender i til det?
 - er det farligt?

Tak ..

det hedde bluespot, min søn har det også, fordi han erhalv koreaner

Anmeld

17. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej ..

- er det farligt?

Tak ..

Ohhh..jamen det er jo den asiatiske arv blandt 2...mælkeallergien og så bluespot
Somme tider bliver europæiske børn født med bluespot, som en arv fra Hunnerkongen Atthilla og hans horder, der invaderede Europa i jernalderen.
Det forekommer oftest i Sydtyskland og Frankrig, men kan altså også forekomme andre steder, især i vore dage, hvor generne efterhånden er mixet helt sammen fra alle mulige folkeslag.
Pletten eller plamagen Bluespot kan forefindes lidt forskellige steder på underkroppen men oftest omkring numsen eller nederst på rygsøjlen ved overgangen til halebenet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. februar 2011

skønneunger

SussieThyssen skriver:

Ohhh..jamen det er jo den asiatiske arv blandt 2...mælkeallergien og så bluespot
Somme tider bliver europæiske børn født med bluespot, som en arv fra Hunnerkongen Atthilla og hans horder, der invaderede Europa i jernalderen.
Det forekommer oftest i Sydtyskland og Frankrig, men kan altså også forekomme andre steder, især i vore dage, hvor generne efterhånden er mixet helt sammen fra alle mulige folkeslag.
Pletten eller plamagen Bluespot kan forefindes lidt forskellige steder på underkroppen men oftest omkring numsen eller nederst på rygsøjlen ved overgangen til halebenet.

Kærligst
Sussie

jamen altså man kan da ikke andet end elske dine svar du ved bare en masse om så meget forskelligt det er sku beundringsværdigt

jeg anede intet om alt det du sagde andet end at blandet børn ofte får de mærker og jeg har oven i købet selv to af slagsen

Anmeld

17. februar 2011

Low

Jeg kender en kineser pige som havde det de første par år. Det sagde hendes forældre hvert fald og de havde fået af vide at det var helt normalt

Anmeld

17. februar 2011

Anne G

Min yngste søn har også et bluespot, som det så åbenbart hedder  Han har et rigtig stort område der er blåt på lænden.

Men syns det er lidt pudsigt min ældste søn ikke har det.. 

Min kæreste er fra Polen, men ved ikke om det har noget at sige 

Anmeld

17. februar 2011

Siljesmor

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Ej, nu bliver jeg simpelthen nødt til at skrive til dig Sussie  Læser rigtig meget herinde, men skriver ikke så tit og det springer mig i øjenene GANG PÅ GANG hvor god du er til at svare  - og det er sku altid dejlige brugbare svar du kommer med. Bare læs i dette her indlæg - jamen for dælen Sussie, du er jo et omvandrende leksikon (ment MEGET MEGET positivt) Jeg har simeplthen et billede af en skøøøøøn, vis Qvinde - med STORT Q som oser af positiv energi og medmenneskelighed  Blev simpelthen nødt til at skrive det til dig

Hav en dejlig dag

Margith

Anmeld

17. februar 2011

SussieThyssen

skønneunger skriver:

jamen altså man kan da ikke andet end elske dine svar du ved bare en masse om så meget forskelligt det er sku beundringsværdigt

jeg anede intet om alt det du sagde andet end at blandet børn ofte får de mærker og jeg har oven i købet selv to af slagsen

Jamen tak skal du have..dejligt at kunne give af sin underlige og mangfoldige viden til andre.
Man bliver jo snart helt hoven af al den ros
Kan altså ikke gøre for det...min hjerne fungerer som en mindre udgave af Salmonsens Konversationsleksikon og Wikipedia, og har gjort det hele livet.

Anmeld

17. februar 2011

SussieThyssen

Siljesmor skriver:

Ej, nu bliver jeg simpelthen nødt til at skrive til dig Sussie  Læser rigtig meget herinde, men skriver ikke så tit og det springer mig i øjenene GANG PÅ GANG hvor god du er til at svare  - og det er sku altid dejlige brugbare svar du kommer med. Bare læs i dette her indlæg - jamen for dælen Sussie, du er jo et omvandrende leksikon (ment MEGET MEGET positivt) Jeg har simeplthen et billede af en skøøøøøn, vis Qvinde - med STORT Q som oser af positiv energi og medmenneskelighed  Blev simpelthen nødt til at skrive det til dig

Hav en dejlig dag

Margith

Nååhhh...hvor var det sødt sagt...sidder her med tårer i øjnene.
Tak skal du have.
Kan da sige så meget om mig selv, at der ikke er ondt skabt i mig og at jeg altid vil andre det bedste..også selvom jeg måske somme tider kan virke bedrevidende og overklog.
Men jeg har det nu engang sådan, at jeg samler alt hvad jeg hører og ser i en eller anden form for database, som så klikker frem, når nogen spørger om noget.
Men jeg er glad for hvis folk engang imellem kan bruge lidt af det jeg skriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.