Tak er et fattigt ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg undrer mig altid over at når man hjælper nogen på nettet med at skrive korrektur til deres ansøgninger, eller tegne monogrammer og i den dur, så er der mange der ikke siger tak for den hjælp de har fået. Og nogengange så lægger jeg og andre meget arbejde i at hjælpe.

Hvordan kan det være? Jeg er opdraget til at takke for sådan noget, hvis nogen hjælper mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

LLN

Anonym skriver:

Jeg undrer mig altid over at når man hjælper nogen på nettet med at skrive korrektur til deres ansøgninger, eller tegne monogrammer og i den dur, så er der mange der ikke siger tak for den hjælp de har fået. Og nogengange så lægger jeg og andre meget arbejde i at hjælpe.

Hvordan kan det være? Jeg er opdraget til at takke for sådan noget, hvis nogen hjælper mig..

Jeg synes det er helt naturligt at sige tak for hjælpen hvis nogle har hjulpet en med noget.

Jeg siger også gerne tak til kassedamen og fortsat god dag.

Anmeld

17. februar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Det er desværre ikke noget alle har i hovedet, det er for dårligt, netop hvis man bruger en masse energi på at hjælpe

Anmeld

17. februar 2011

otlitrom

Tak er da det mindste!! Og alligevel sidder jeg her og tænker "er der mon nogen jeg har glemt at sige tak til selv?"

Jeg synes det er uforskammet ikke at sige tak - på enten den ene eller den anden måde! Det er nok desværre ikke alle der ser på det som vi..

Anmeld

17. februar 2011

twinboys

Ja og tak er kun et fattigt ord...

jeg ønsker også altid andre en god dag men aldrig en forsat god dag for hvem siger at dagen optil har været god...

Anmeld

17. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg tænker nogengange at det er fordi det glemmer det. Men efterhånden har jeg pga. min særlige uddannelse hjulpet flere hundrede og det er virkelig mange der "glemmer" det.

Anmeld

17. februar 2011

DLM

jeg tror jeg får sagt tak mindst 3 gange til den person der hjælper inden personen er færdig med at hjælpe, har altid syntes det er vigtigt at takke folk. Det er jeg blevet opdraget med, at man er høflig og siger pænt tak. uanset hvad form for hjælp det er.

Anmeld

17. februar 2011

Sildefisk

Uha det er også noget der i den grad kan undre mig

Men jeg er også gammeldags opdraget

Anmeld

17. februar 2011

Laulund87

Det er da det mindste man kan gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.