Graviditet + Sygdom ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Mauser.

Hej piger .. 

Jeg er 5+2 i dag, og jeg er desværre blevet syg  det står bogstaveligt talt ud af begge ender, så har nok fået den der mave influenza der er i omløb for tiden, kan ikke rigtig andet end at ligge ned og slappe af ! Øv .. 

- Nogen der ved om det kan skade fosteret ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

SaraLM

Jeg vil umiddelbart sige nej - din krop passer godt på fosteret og sørger for at tage næring til det først - man kan jo desværre også kaste meget op i starten af en graviditet dog uden at skade fostret - dog er det vigtigt du drikker rigeligt så du ikke dehydrerer!

Står det på mere end et par dage synes jeg dog alligevel du skal ringe til lægen og snakke med denne.

Men rigeligt med væske, og sukker og saltholdige ting; cola (ikke light) og chips med salt er godt for at holde balancerne i kroppen under en omgang som den du har.

Og så rigtig god bedring!

Anmeld

17. februar 2011

Mauser.

SaraLM skriver:

Jeg vil umiddelbart sige nej - din krop passer godt på fosteret og sørger for at tage næring til det først - man kan jo desværre også kaste meget op i starten af en graviditet dog uden at skade fostret - dog er det vigtigt du drikker rigeligt så du ikke dehydrerer!

Står det på mere end et par dage synes jeg dog alligevel du skal ringe til lægen og snakke med denne.

Men rigeligt med væske, og sukker og saltholdige ting; cola (ikke light) og chips med salt er godt for at holde balancerne i kroppen under en omgang som den du har.

Og så rigtig god bedring!

Mange tak for hjælpen, man bliver jo helt nervøs  .. 

Det er ikke særlig sjovt når det løber ud af begge ender .. 

Anmeld

17. februar 2011

SaraLM

Selvfølgelig gør man det! - man har sit store ønske lige der i maven og er panisk angst for, at der sker noget med det!
Forstår dig udemærket godt.

Sørg du bare for at få det ned du nu kan og få sovet så meget som muligt - det er heldigvis forholdsvist kortvarigt sådan en omgang!

Anmeld

17. februar 2011

Mauser.

SaraLM skriver:

Selvfølgelig gør man det! - man har sit store ønske lige der i maven og er panisk angst for, at der sker noget med det!
Forstår dig udemærket godt.

Sørg du bare for at få det ned du nu kan og få sovet så meget som muligt - det er heldigvis forholdsvist kortvarigt sådan en omgang!

Jaa jeg håber virkelig på at det snart går væk, skal skrive eksamens opgave i weekenden, så det ikke særlig hyggeligt når man er dårlig og bekymret  .. 

Tak for dine gode råd. 

Anmeld

17. februar 2011

Filippa & Liva

Ville bare ønske dig god bedring, søde!

Anmeld

17. februar 2011

Mauser.

BigBabyWish skriver:

Ville bare ønske dig god bedring, søde!

Tak søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.