til jer med 3 børn eller mere, hvilken bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Siber

hej tøser,

ja hvilken bil har I?

Vi er på udkig efter en anden bil, så der er plads til mand, mig 3 børn og deres auto stole, barnevogn osv

Knus Siber, der var ude og prøve en berlingo, men forhandleren ville ikke meget for at forhandle. Nisse altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

isimaven

Siber skriver:

hej tøser,

ja hvilken bil har I?

Vi er på udkig efter en anden bil, så der er plads til mand, mig 3 børn og deres auto stole, barnevogn osv

Knus Siber, der var ude og prøve en berlingo, men forhandleren ville ikke meget for at forhandle. Nisse altså

Hej! Vi har lige købt en peugeot partner og den passer perfekt til os med 3 børn! De 3 autostole kan være på bagsædet, klapvognen ligger godt i bagagerummet selvom der endda er 2 udklappelige ekstrasæder deromme så den rummer 7 personer (men er vi 7 er der dog ikke plads til klapvogn.Den kører rigtig langt på literen og så har den skydedøre hvilket gør det dejlig nemt at hjælpe unger ind og ud ...Den anbefaler jeg gerne

Anmeld

17. februar 2011

SiLiMiMa

vi har en 7 personers ford galaxy, som vi er vældig tilfredse med

Anmeld

17. februar 2011

ekzunz

Vi har en Mercedes Vito. Der er så plads til 10, men da den er indregistreret til privat buskørsel, så er den billigere i indkøb og vægtafgift. Der er rigeligt plads til alt og er supernem at køre.

Min søster har en Ford Galaxy, og den er også superfed. Jeg ville ihvertfald gerne bytte vores store lokum (undskyld) ud med en lidt mindre.

Anmeld

17. februar 2011

Siber

isimaven skriver:

Hej! Vi har lige købt en peugeot partner og den passer perfekt til os med 3 børn! De 3 autostole kan være på bagsædet, klapvognen ligger godt i bagagerummet selvom der endda er 2 udklappelige ekstrasæder deromme så den rummer 7 personer (men er vi 7 er der dog ikke plads til klapvogn.Den kører rigtig langt på literen og så har den skydedøre hvilket gør det dejlig nemt at hjælpe unger ind og ud ...Den anbefaler jeg gerne

Tak den må vi lige set lidt nærmere på!!!

Anmeld

17. februar 2011

Siber

Heise skriver:

vi har en 7 personers ford galaxy, som vi er vældig tilfredse med

den må vi lige se lidt nærmere på!

Tak

Anmeld

17. februar 2011

Siber

Znuzke skriver:

Vi har en Mercedes Vito. Der er så plads til 10, men da den er indregistreret til privat buskørsel, så er den billigere i indkøb og vægtafgift. Der er rigeligt plads til alt og er supernem at køre.

Min søster har en Ford Galaxy, og den er også superfed. Jeg ville ihvertfald gerne bytte vores store lokum (undskyld) ud med en lidt mindre.

Tak, det må vi lige undersøge!!

Vi ønsker hellere ikke en bus, men der skal alligevel være plads til os alle og det vi nu skal have med!!!

Anmeld

17. februar 2011

ChatH

Vores budget holdt ikke til de kæmpe store biler. vi har tre unger og jeg vil gerne have en mere så nu er vi endt op med en Fiat doblo til 7 personer, en rigtig familie container men vi er glade

Anmeld

17. februar 2011

Kloster

Hej.

Nu har vi kun en siddepude, men vores store børn er 11 og 13 år, så de fylder også en del

Vi har en Opel Zafira og er yderst tilfreds med den.

Anmeld

17. februar 2011

mp74

Vi har en Kia carnival som vi er rigtig glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.