Hej Allesammen!
Egentlig har jeg det skidt med at dele ud af sådanne personlige ting, på interenettet. Men jeg HAR virkelig ÍKKE andre at snakke med om det, eller jo men de har en relation til enten mig, min mor eller min mand, og derfor vil det påvirke deres råd/meninger.
Jeg vil egentlig bare høre om nogen af jer har eller sidder i en situation som min, og hvad i har gjort/gør.
Min kæreste og Jeg flyttede sammen i December sidste år, vi flyttede ca. 100 km væk fra min hjemby hvilket var fuldstændig efter mit eget valg, men selvfølgelig også påvirket af min kæreste som arbejder her.
Han er den mest fantastiske mand jeg nogensinde har mødt og jeg har aldrig elsket sådan her. Han er simpelthen den bedste far for min søn, selvom han ikk engang er hans. Nåh, men han har så haft lidt kommunikationsproblemer med min mor lige fra starten. Og det er så blevet værre. (det skal lige siges at min mor hun er rimelig mærkelig/anderledes/ikk helt rask). Men jeg elsker hende jo det er trods alt min mor og det har jo os været hårdt for hende at se os så meget mindre end før.
Nå, men så her på det sidste er de så begyndt at svine hinanden til helt vildt, og min mor blander sig alt for meget i vores forhold og min kæreste er pisse grov mod hende, og der er ingen af dem der fatter at de er total latterlige og at de selv skaber problemer der ikke er der. Igår fik min kæreste så nok og sagde at han ikke kunne klare at se på min mor osv, så jeg skrev til hende at vi måtte ændre vores planer i ferien, og at jeg syns de skulle ta at sige undskyld til hinanden som voksne mennesker. Men så begynder hele svineriet forfra, og igår sagde min kæreste så at han ikk ku klare det mere. Vi ku ik være sammen pga. min mor. Han mener så i dag at han gør mig en tjeneste.......Jeg er helt lost.
Er der nogen der har været i en lignende situation? Er det normalt at det skal gå udover mig og vores forhold at han og min mor har problemer? Altså hvis det var mig der havde problemer med hans mor ville jeg da bare vælge at ignorerer det fordi jeg elsker ham, og ikke ønsker at ødelægge hverken vores eller deres forhold. Kan ik finde ud af om det er min kæreste eller min mor der er helt galt på den.
kan ik finde ud af hvad jeg skal gøre 
Anmeld