føler mig slet ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Musen5

gravid....

Jeg er gravid i uge 18 og som det er lige nu føler jeg mig ikke synderlig gravid. Jeg føler ikke at jeg har de der kæmpe tunge ømme (oYo) og jeg har endnu ikke mærket det store til lillefisen.

Det eneste der er af gener er min begyndende bækkenløsning (som til forvæksling minder om mine alm dårlige ryg pt)

må indrømme at jeg er en kende bekymret. Har 3 perfekte unger i forvejen og håber og ber til at nr 4 oxo er perfekt, men men men har lidt svært v at tro på at jeg kan være så heldig.

Skal til MD-scanning d 28, men det er jo lidt små længe at vente på at få svar om det hele er ok.

Jeg har ikk ondt og jeg har heller ikk blødt, har bare en fornemmelse af at alt ikk er ok...

Hjælp?

/Mette 17+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Sofia

Er sikker på alt er i orden Og inden længe mærker du en masse spark og puffen!!

Anmeld

17. februar 2011

Fam. Madsen

Musen5 skriver:

gravid....

Jeg er gravid i uge 18 og som det er lige nu føler jeg mig ikke synderlig gravid. Jeg føler ikke at jeg har de der kæmpe tunge ømme (oYo) og jeg har endnu ikke mærket det store til lillefisen.

Det eneste der er af gener er min begyndende bækkenløsning (som til forvæksling minder om mine alm dårlige ryg pt)

må indrømme at jeg er en kende bekymret. Har 3 perfekte unger i forvejen og håber og ber til at nr 4 oxo er perfekt, men men men har lidt svært v at tro på at jeg kan være så heldig.

Skal til MD-scanning d 28, men det er jo lidt små længe at vente på at få svar om det hele er ok.

Jeg har ikk ondt og jeg har heller ikk blødt, har bare en fornemmelse af at alt ikk er ok...

Hjælp?

/Mette 17+4

jeg er 16+2 idag og jeg føler mig heller ikke gravid det eneste jeg har mærket til er klavmen i det 1mdr. og det er det. 

jeg har en perfekt dreng og skal først til md-scanning den 16/3 

tror ikke du skal bekymre dig.. alt er ok med den bette.

Anmeld

17. februar 2011

SussieThyssen

Musen5 skriver:

gravid....

Hjælp?

/Mette 17+4

Der er ikke to graviditeter der er ens, så meget ved jeg da med mine 3, og min kusine der har 7 (ja, du læste rigtigt) har også altid sagt at der ikke var 2 af dem, der var ens.
Rigtigt mange oplever netop følelsen af slet ikke at være rigtigt gravid lige omkring det tidspunkt hvor du er nu, så det er vist helt normalt.
Men er du utryg, så tag dog en snak med din læge eller FG så de kan berolige dig.
Du skal da ikke gå der og bekymre dig i flere dage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. februar 2011

Musen5

tjaaa. føler mig stadig sådan lidt hmmm... kan ikk slippe tanken om noget er forkert *suk*

Tror jeg smutter forbi min jordmor på tirsdag når der er åben konsultation...

/mette 17+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.