combi eller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

dunja

Hej piger.

vi har kigget meget på emmeljunga barnevogne men nu er vi faldet over en som både fåes i barnevogn og combi , hvad synes i er bedst ?

combivognen koster 6200 plus man får barnevognsæde med og regnslag.

barnevognen koster 7200 uden noget til.

knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Sofia

Vi har valgt en kombi løsning. Hvis I har have/ terasse og den skal bruges som sovevogn, så ville jeg vælge barnevognen. Hvis I ligesom os, fx bor i lejlighed og kun skal bruge vognen i forbindelse med transport og gåture, så ville jeg vælge kombi modellen, og evt. en brugt barnevogn til altanen. Det er den løsning jeg har valgt og de overvejelser vi har haft. Har ikke født endnu, så om vi fortryder ved jeg ikke. Men tror det bliver dejligt at man nemt kan komme rundt i butikker, toge, busser osv. med kombivognen, hvor det vil være noget med bøvlet for lille mig med en stor barnevogn, især hvis jeg har en latte i den ene hånd

Anmeld

17. februar 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg har hørt SÅ mange fortryde at de får en combi... Fordi de simpelthen for hurtig bliver for små til at barnet kan ligge og sove deres lur i den, også skal de alligevel ud og invistere i en alm barnevogn....

Jeg vil klart anbefale en barnevogn, og den er altså ikke svære at have med rundt end man selv gør det til....

Knus

Anmeld

17. februar 2011

An&Jo

patricia skriver:

Hej piger.

vi har kigget meget på emmeljunga barnevogne men nu er vi faldet over en som både fåes i barnevogn og combi , hvad synes i er bedst ?

knus herfra

ville ikke vælge en kombi vogn.. Ja de er billigst, men uanset hvad skal du ud og investere i en rigtig barnevogn da man ikke må bruge kombi vogne i dagpleje eller vuggestue.. Det må man ihvertfald ikke oppe ved os..

Anmeld

17. februar 2011

132319

Dobbeltpost 

Anmeld

17. februar 2011

132319

Hej piger.

knus herfra

Jeg har en kombi.

Jeg har ikke rigtig andet valg da vores kældertrappe er for smal til at en barnevogn kan komme ned igennem.

Den er 80 cm og der er foreløbig masser af plads. Jeg satser på at Kamille kan ligge i den indtil hun starter i vuggestue til juli.

Til den tid, har vi en barnevogn på altanen og når vi er ude på tur, må hun sove i klapvognsdelen, det sker der intet ved 

Der er barnevogne i den vuggestue som Kamille skal gå i 

Anmeld

17. februar 2011

Lone Jakobsen

jeg ville til enhver tid vælge en barnevogn. men nu elsker jeg også bare barnevogne. der er mere plads i dem, og kurven til indkøb er større. en combi kan ikke bruges i dp/vuggestue, så der skal alligevel investeres i en barnevogn.

Anmeld

17. februar 2011

132319

nutche skriver:

jeg ville til enhver tid vælge en barnevogn. men nu elsker jeg også bare barnevogne. der er mere plads i dem, og kurven til indkøb er større. en combi kan ikke bruges i dp/vuggestue, så der skal alligevel investeres i en barnevogn.

Ikke alle steder 

Anmeld

17. februar 2011

Lone Jakobsen

MHK skriver:

Ikke alle steder 

nej det kan der være noget om

Anmeld

17. februar 2011

An&Jo

MHK skriver:

Ikke alle steder 

men det er de fleste steder at man skal det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.