Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så blev det den 17 feb og stadig ingen Lucca. Tror sku hun har det for godt derinde desværre. Er godt nok ved at være træt af at være gravid. Kom så ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sender en STORM af ve-støv afsted - puusssttt
Uhh føler med dig. Sender rigtig meget ve støv til dig.
kitra skriver: Ja så blev det den 17 feb og stadig ingen Lucca. Tror sku hun har det for godt derinde desværre. Er godt nok ved at være træt af at være gravid. Kom så ud
Lørdag så har du guldklumpen i armene
Årh det må være så svært bare at gå og vente.. Jeg er selv 38+3 og er ved at være dybt utålmodig Krydser fingre for at der snart sker noget for dig!!!
Kender det alt for godt, er selv 39+4 i dag, har termin søndag, så er også bare VILDT utålmodig nu!! Der er 1 dato man går og venter på i 9 mdr og så forventer man jo lidt der sker noget der!
Sender dig en masse vee-støv
Hep hep hep
Takker for ve støv og opmuntrende ord. Jeg havde nok regnet lidt med at føde til termin da jeg gjorde det med min første datter så utålmodig jo tak kom så med nogle veer
Tik tak tik tak tik tak, go Lucca go Lucca go go go Lucca. Nu nærmer vi og snart en uge over tid og stadig ingen tegn på hun vil ud. mor vil se dig nu kom så ud til os
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128