Nogen der har prøvet det ???????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Heidisbebs

Var til md scanning igår... det var en livlig lille en , den vokser som den skal, havde 2 arme og 2 ben, men skal alligevel afsted til en ny scanning i morgen fordi den lå nærmest med ryggen til.. så der var nogle ting hun ikke kunne se( hun håbede så at den havde vendt sig til i morgen)

Men er da en smule nervøs, selvom hun sagde at det skulle jeg ikke være...meeen... er det normalt ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

twinboys

Heidisbebs skriver:

Var til md scanning igår... det var en livlig lille en , den vokser som den skal, havde 2 arme og 2 ben, men skal alligevel afsted til en ny scanning i morgen fordi den lå nærmest med ryggen til.. så der var nogle ting hun ikke kunne se( hun håbede så at den havde vendt sig til i morgen)

Men er da en smule nervøs, selvom hun sagde at det skulle jeg ikke være...meeen... er det normalt ?

Knus

Håber det bedste for dig og din lille spire..

Anmeld

17. februar 2011

as84

Tror ikke du behøver at være nervøs.

Jeg har snakket med flere som skulle komme til en ny tid fordi bebs ikke lå så man kunne få det hele med...

Du skal bare tænke at du er heldig at få lov at se den lille igen

Anmeld

17. februar 2011

Mor010711

Ved ikke om det er normalt, men tror bestemt ikke at det er unormalt ligefrem. 

Alt er sikkert helt som det skal være, men kender bekymringerne 

Anmeld

17. februar 2011

JustMe

Det er helt normalt. Ikke alle er lige samarbejdsvillige, så de ligger konsekvent på den mest uhensigtsmæssige måde, uanset hvor mange hop mor bliver sat til at lave eller trapper, hun bliver sat til at bestige

Nyd du bare i stedet, at det kun er derfor, du skal til ekstra skanning og glæd dig til at se spirrevippen igen

Anmeld

17. februar 2011

regalprime

Jep det er normalt Jeg sku også være kommet igen men da jeg var for langt henne kunne de ikk give mig en ny tid, så til NF tog det godt 4 timer før den lille gad lægge så de kunne måle alt det der nu skal måles, men der sagde hun at normalt vil de bare have sendt en hjem og komme en anden dag. men det kunne de så ikk da jeg var så langt henne. Så bare rolig, og nyd at se spiren engang mere

Anmeld

17. februar 2011

Clisolka

Heidisbebs skriver:

Knus

Jeps, det samme gjorde Isabella... 

Først var vi til MD-scanning, men hun bad os komme tilbage 3 uger efter, så de bedre kunne få et billede af hendes hjerte. Tøsen lå ikke stille 

De startede med at tage mig ind til en tid der hed 19+0 - og det var en smule for tidligt. Men alt var perfekt - og nu har vi den dejligste prinsesse 

Anmeld

17. februar 2011

misslea

Heidisbebs skriver:

Knus

Tror ikke, at du skal være nervøs... men kan sagtens forstå, at du lige tænker lidt over det allligevel!!

Da vi var til NF, da jeg ventede Wilma var hun også en lille drillepind!! Hun lå ikke helt rigtigt, og scannings-sygeplejersken kunne ikke komme til at måke nakkefolden! Så jeg fik besked på at komme op fra briksen og hoppe på stedet! Så det gjorde jeg!! Og efter en masse anstregelser lykkedes det os at få lillefisen til at flytte sig... hehe!!! Og hun var bare PERFEKT!!!

Så mon ikke også, at du får dét at vide!!??

pøj pøj med det hele...

Anmeld

17. februar 2011

Heidisbebs

Hvor er i sødeMange tak for jeres beroligende ord...

Glæder mig til i morgen når det er overstået

Knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.