vores tidligere udlejer !!! den ...... klaphat !! :/ ..
vi blev smidt ud og skred faktisk selv fra vores lejlighed.. der var gået koks i vores løn og vi kunne ikke betale husleje i jan. mdr... den bliver så betalt dobbelt op her til d. 1 i den her mdr... fair nok?? men vi er blevet smidt ud, og vi skrider os selv derfra grundet skimmelsvamp overalt i boligen som er kommet af kulden og ikke noget videre varme i hytten overhovedet andet end 2 små el radiatore og en air con som kun varmer et sted..
vi blev lovet 8000kr tilbage i dep. vi bad om en underskrift på det papir vi og udlejer havde lavet! HAR VI ALDRIG fået! = vi står nu uden bevis på at han har lovet os det!!
så har vores telefoner været spærret så vi har ikke kunne ringe til udlejer og sige vi var færdige, så vi fik min forlovede lars's mor til at skrive en sms og bede ham ringe til os når han fik tid... istedet ringer udlejer til svigermor og SVINER hende til på den groveste måde, det var både hende, og os der fik en tur, så svigermor ringer grædende til lars og fortæller hvad der er sket... svigermor er jo ked af at det er gået så galt for os de sidste 2 måneder..
nå men han havde så sagt i telefonen, - udlejer altså.,.. at vi ku få 4000kr... Men vi har endnu ikke set skyggen af pengene, han svare ikke på opkald, sms eller e-mail og han er simpelthen ikke til at finde nogen steder...Lejligheden er blevet lejet ud igen efter jeg fik en veninde til at holde øje med det da han siger til svigermor at den ikke er blevet udlejet!!
Hvad kan man gøre i sådan en sag??? vi har ikke flere penge til at kunne melde os ind i LLO, og de siger selv at vi skal komme derind og snakke med dem, men vi har ikke engang penge til transport.. vi mangler at betale 8000kr i dep. i den nye lejlighed.? banken kan og vil ikke hjælpe os fordi de hjalp os med huslejen i den gamle... Kommunen har hjulpet os med 6200kr til dep. i den nye, vi har selv betalt huslejen i den nye der hedder 5288,5 og vi har købt mad for under 1000kr og har ikke mere, så pengene er brugt op så vi er totalt låst fast ???
nogen som ja? har en idé til hvad vi kan gøre :s for det ser håbløst ud desværre
og jeg selv kan snart ikke klare mere da jeg er i en svær depression! :'S
håber ikke det blev alt for roddet !
Anmeld