Hjælp! Gæster til mad, kan ikke finde ud af hvad vi skal ha'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Sabsy

Hej piger! Vi får gæster til aftensmad og ved bare IKKE hvad vi skal lave, og jeg nægter at lave dyrt mad en torsdag.. Er loooost!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Lunae

Bubbes skriver:

Hej piger! Vi får gæster til aftensmad og ved bare IKKE hvad vi skal lave, og jeg nægter at lave dyrt mad en torsdag.. Er loooost!!

Hvad med korteletter i fad, mørbradgryde, ristaffel eller taco!

Anmeld

17. februar 2011

KajaHH

Wok ret, eller en sammenkogt ret med ris.

Anmeld

17. februar 2011

L.J.L

Bubbes skriver:

BØF MED LØG! (hvilket minder mig om at jeg lige skal have oksekød op af fryseren, for det står nemlig på menuen herhjemme idag )

Anmeld

17. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

En god hjemmlavet lagsagne med frisk salat til

Anmeld

17. februar 2011

Sabsy

linselouise skriver:

BØF MED LØG! (hvilket minder mig om at jeg lige skal have oksekød op af fryseren, for det står nemlig på menuen herhjemme idag )

Åååååh det er også lækkert!! Men jeg har fundet på noget.. Hjemmelavet aspargessuppe med tigerrejer? Lyder det ikke okay?

Anmeld

17. februar 2011

L.J.L

Bubbes skriver:

Åååååh det er også lækkert!! Men jeg har fundet på noget.. Hjemmelavet aspargessuppe med tigerrejer? Lyder det ikke okay?

haha, jeg kan ikke li asparges og rejer, så der er jeg ikke den rigtige at spørge Men det er da helt sikker en lækker ret som dine gæster vil synes om!

Anmeld

17. februar 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
frisk pasta i fad, med broccoli, kylling, lidt bacon og mornaysauce henover.. serveret med en lækker salat bestående af babysalatmix, gulerødder, små tomater og pinjekerner.. Og så selvfølgelig brød til.. Gerne hvidløgs.. det er altid et hit herhjemme..

Anmeld

17. februar 2011

LilleMor10

Bubbes skriver:

Årh det lyder lidt som det jeg skal lave i aften 

Hummer suppe og hvidløgs stegte tigerrejer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.