Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke. Det er jo bare fantastisk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeMe skriver: Stort tillykke. Det er jo bare fantastisk!
Tusind tak. Ja det er helt vildt. 2,4 år og så endelig en flot positiv test. Håber den bliver derinde.
Tør ikke rigtig tro på det endnu.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja, nu håber jeg bare den bliver hængende. Endelig endelig endelig!!
Ja, nu håber jeg bare den bliver hængende.
Endelig endelig endelig!!
Ja vi må håbe at den sætte sig godt og grundigt fast i mor mon ikke at det lykkes...det vælger vi at tror på i hvertfald
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg regner med at det du siger er lov Hehe.
Jeg regner med at det du siger er lov Hehe.
Det er lov
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Tusind tak. Ja det er helt vildt. 2,4 år og så endelig en flot positiv test. Håber den bliver derinde. Tør ikke rigtig tro på det endnu.
Når det har taget så lang tid, har den bare at blive derinde og vokse sig stor og stærk! Alt andet ville være dybt uretfærdigt!
alt hvad jeg kan!
JUBIIII jeg elsker når tøseerne fra "behandlingsgruppen" bliver gravide - så bliver man bekræftiget i at det man gennemgår nok skal ende med et godt resultat....
KÆMPE TILLYKKE HERFRA
Hvor vild.... Kæmpe stort tillykke!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Og den var positiv!!!!!!!
Og den var positiv!!!!!!!
Yes yes yes! Tillykke!!
Tillykke og jubiii. Det er bare SÅ spændende. Kan sagens huske, da jeg testede.. man turde næsten ikke tro på miraklet.
Ihhhh jeg får sku kuldegysninger.. Tillykke sku...
Har jo fulgt dig lidt.. Elsker når folk får de famøse 2 streger..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128