Rygter om Iphone 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

Bom

http://epn.dk/teknologi2/tele/article2341107.ece

Spændende og se om det holder stik..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

sarahb

ja der har været gisninger om det et stykke tid nu og også i apple bladet osv. Så jeg tror næsten den kommer...

Anmeld

17. februar 2011

Bom

sarahb skriver:

ja der har været gisninger om det et stykke tid nu og også i apple bladet osv. Så jeg tror næsten den kommer...

Så'n nogle fine blade får vi ikke herude på landet.. Tihi..

Ej jeg faldt bare lige over nyheden, og tænkte at der måtte jo være nogle der var interesseret i at høre den..

Anmeld

17. februar 2011

sarahb

Tulle Mus skriver:

Så'n nogle fine blade får vi ikke herude på landet.. Tihi..

Ej jeg faldt bare lige over nyheden, og tænkte at der måtte jo være nogle der var interesseret i at høre den..

ej jeg køber det godt nok heller ikke det er vist svine syrt, men min venindes kæreste fortalte det... wee... Jeg glæder mig, for er bare slet ikk overtalt til 4éren.. Så håber 5éren fanger mig.

Anmeld

17. februar 2011

Bom

sarahb skriver:

ej jeg køber det godt nok heller ikke det er vist svine syrt, men min venindes kæreste fortalte det... wee... Jeg glæder mig, for er bare slet ikk overtalt til 4éren.. Så håber 5éren fanger mig.

Hvis det er et blad man skal købe i en kiosk, så tror jeg faktisk ikke at man kan få sådan noget her i mit område..  Hmm gad vide om man bor for langt væk fra civilisationen?? Tihi..

Ja jeg er nu hellere ikke helt overbevist endnu, og jeg skal desuden ikke finde ud af om jeg skal vælge iphone eller htc.. Men hva, der går nok et halv år før jeg får taget mig sammen til og beslutte hvilken telefon jeg skal ha..

Anmeld

17. februar 2011

sarahb

Tulle Mus skriver:

Hvis det er et blad man skal købe i en kiosk, så tror jeg faktisk ikke at man kan få sådan noget her i mit område..  Hmm gad vide om man bor for langt væk fra civilisationen?? Tihi..

Ja jeg er nu hellere ikke helt overbevist endnu, og jeg skal desuden ikke finde ud af om jeg skal vælge iphone eller htc.. Men hva, der går nok et halv år før jeg får taget mig sammen til og beslutte hvilken telefon jeg skal ha..

hihi.. ja så er man langt ude på landet.. hih

Jeg har iphone 3g og Ipadén og jeg ELSKER dem, går aldrig væk fra iphone igen, Det er seriøst den fedeste tlf.

Anmeld

17. februar 2011

Bom

sarahb skriver:

hihi.. ja så er man langt ude på landet.. hih

Jeg har iphone 3g og Ipadén og jeg ELSKER dem, går aldrig væk fra iphone igen, Det er seriøst den fedeste tlf.

Hehe ja det gør vi nok, men jeg ELSKER det..

Jeg har nogle venner, hvor manden har købt htc og pigen har købt iphone, det kunne være jeg skulle vente og høre deres mening om et par mdr..  Jeg synes bare at iphone er dyr..

Anmeld

17. februar 2011

sarahb

Tulle Mus skriver:

Hehe ja det gør vi nok, men jeg ELSKER det..

Jeg har nogle venner, hvor manden har købt htc og pigen har købt iphone, det kunne være jeg skulle vente og høre deres mening om et par mdr..  Jeg synes bare at iphone er dyr..

ja den er dyr, men den er det værd... hihi..

Men prøv at hør dem ad og sid med begge to så kan du hurtigt se hvilke end er er bedst til dig..

Anmeld

17. februar 2011

Loa

Wehuuuuu..... Den er jo et must have så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.