Stakkels stakkels Liva :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.292 visninger
34 svar
0 synes godt om
17. februar 2011

TbCp

Det har været en rædselsfuld nat!!!

Liva kom i seng omkring 20 som hun plejer, men hun kunne ikke finde ro pga. kløen, og kastede sig rundt i sin seng.
Så hun kom ind til mig og ligge og faldt i søvn ved 21 tiden.
Så bar jeg hende ind i hendes egen seng.
Hun sov ca. 1/2 time så begyndte det igen og hun GRÆD!

Og sådan er det så fortsat hele natten!!!

Hun kom ind til os, slumrede 1/2 times tid og vågnede så op og græd og kastede sig rundt pga. kløen. Så kunne hun så være vågen 1/2 til 1 hel time inden hun igen faldt i søvn og sov 1/2 times tid.

Det var værst med hendes numse, hun er bare fyldt med skoldkopper dernede. Hun bad selv nogen gange om at få creme på dernede og det lindrede da også lidt, men kun kort, så gik det igang igen.

Nej hvor har det været synd for hende Stakkels stakkels Liva.

Nu har hun dog sovet ca. siden kl. 6 og håber hun kan få sig et par timer mere.

Og så skal jeg have fat i lægen og hørt om vi kan give hende antihistaminer, hvor mange, hvilket slags og hvor ofte, for jeg kan da slet ikke bære at min lille pige skal have det SÅ skidt!!!

Og jeg må ikke trøste hende, for hun kan slet ikke holde ud at jeg tager om hende

Stakkels lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Dot D

Jeg har godt nok ondt af hende, det er jo så trælst når det kløer. Vi bruger en spray fra  A-Derma avione rhealba, Cytrlium. Det er altså rigtig godt, det sprayes på skoldkopperne, og det "lukker" dem, så de bliver tørre og så kløer det ikke så meget. Købt på apoteket i håndkøb. Bruger det også hvis Sophus har rød numse, to tre pift og den er fin næste gang bleen kommer af.. Håber du kan bruge det.

God bedring

Anmeld

17. februar 2011

Ox.

Åh gud hvor hårdt!

Det er så hjerteskærende at se dem have det så dårligt, og når man så ovenikøbet ikke kan trøste dem

Stort herfra, håber snart smukke lille Liva er ovre hendes skoldkopper!

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Dot D skriver:

Jeg har godt nok ondt af hende, det er jo så trælst når det kløer. Vi bruger en spray fra  A-Derma avione rhealba, Cytrlium. Det er altså rigtig godt, det sprayes på skoldkopperne, og det "lukker" dem, så de bliver tørre og så kløer det ikke så meget. Købt på apoteket i håndkøb. Bruger det også hvis Sophus har rød numse, to tre pift og den er fin næste gang bleen kommer af.. Håber du kan bruge det.

God bedring

Det er den vi har købt, men det er desværre ikke ret længe den lindrer. Åh jeg kan næsten ikke bære at hun har det så skidt

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Ox. skriver:

Åh gud hvor hårdt!

Det er så hjerteskærende at se dem have det så dårligt, og når man så ovenikøbet ikke kan trøste dem

Stort herfra, håber snart smukke lille Liva er ovre hendes skoldkopper!

Det er nemlig bare hjerteskærende

og tak

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Udviklingen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. februar 2011

Dot D

TbCp skriver:

Det er den vi har købt, men det er desværre ikke ret længe den lindrer. Åh jeg kan næsten ikke bære at hun har det så skidt

Øv øv, her har den været god, godt nok har vi skullet sprøjte nogle gange... Håber virkeligt for jer, at det snart vender

Anmeld

17. februar 2011

TbCp

Dot D skriver:

Øv øv, her har den været god, godt nok har vi skullet sprøjte nogle gange... Håber virkeligt for jer, at det snart vender

Det var også den der var flere herinde som havde anbefalet

Anmeld

17. februar 2011

Leonora

Vi havde meget go erfaring med apotekeks zink linement...i spray...det virker fantastisk mod skoldkop kløe..

Anmeld

17. februar 2011

<3

prøv en gang bagepulver i karbad og så lad hende sidde sålænge hun gider... Det skulle lindre helt fantastisk

Og rigtig god bedring til den lille!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.