En genganger i nye farver (dåbskage)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

Polkaprik

VNB skriver:

Gud hvor er den FLOT!

skal selv igang med at lave dåbskage til vores søns dåb i marts, og jeg kommer nok til at "hugge" lidt idéer fra dig

de der små fine blomster, kan man købe dem færdig lavet, eller har du selv lavet dem???

Tusind tak

Du stjæler bare lige hvad du har lyst til og god fornøjelse med dit kageprojekt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Polkaprik

Mor til prinsessen :-) skriver:

Gud hvor er den folt!!!
pcf, eller hvad der nuliiige stod du har smurt dem op med, hvad er det??

PSC er palminsmørcreme som bare smager dejligt og super godt at arbejde med! Slet ikke så kvalmt som almindelig smørcreme synes jeg, selvom det selvfølgeligt stadig er sødt

Anmeld

17. februar 2011

Polkaprik

VNB skriver:

Gud hvor er den FLOT!

skal selv igang med at lave dåbskage til vores søns dåb i marts, og jeg kommer nok til at "hugge" lidt idéer fra dig

de der små fine blomster, kan man købe dem færdig lavet, eller har du selv lavet dem???

Hov glemte at svare på dit spørgsmål om blomsterne. Det er nogel jeg selv laver og jeg bruger min uundværelige blomsterveiner til dem

Anmeld

17. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Polkaprik skriver:

PSC er palminsmørcreme som bare smager dejligt og super godt at arbejde med! Slet ikke så kvalmt som almindelig smørcreme synes jeg, selvom det selvfølgeligt stadig er sødt

jamen den vil jeg da prøve at lave så... Har lige lavet en kage til min nieces føsdag i dag...

Kan jeg lokke sig til at skrive palmin opskrft til mig

Anmeld

17. februar 2011

Polkaprik

Mor til prinsessen :-) skriver:

jamen den vil jeg da prøve at lave så... Har lige lavet en kage til min nieces føsdag i dag...

Kan jeg lokke sig til at skrive palmin opskrft til mig

Det vil jeg da gerne

250 g helt blød smør

250 g helt blød palmin

900 g flormelis

en sjat vanille essens efter smag... anden smag kan også sagtens tilsættes efter ønske!

Anmeld

17. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

Polkaprik skriver:

Det vil jeg da gerne

250 g helt blød smør

250 g helt blød palmin

900 g flormelis

en sjat vanille essens efter smag... anden smag kan også sagtens tilsættes efter ønske!

Tusind tak.. det vil jeg da prøve til datterens dåb så :-)

Anmeld

17. februar 2011

LinLin

Polkaprik skriver:

Ja skoene er lavet efter en skabelon der ligger på nettet. Prøv at google baby converse fondant så popper de vist op

Jeg tror jeg har fundet den - tak

Anmeld

17. februar 2011

VNB

Polkaprik skriver:

Hov glemte at svare på dit spørgsmål om blomsterne. Det er nogel jeg selv laver og jeg bruger min uundværelige blomsterveiner til dem

tak for svar  

okay, så må jeg lige få skaffet mig sådan en blomsterveiner  

Anmeld

17. februar 2011

Susan1978

kan faktisk rigtig godt lide farverne.. den bliver så stilren og smuk..

det var lidt skægt i dag, for jeg ser på min facebook side at min venindes veninde som jeg så også er ven med derinde, linker til din kageblog og skriver noget i retning af at det var da noget af det mest fantastiske hun havde set..

hehe - så kunne jeg jo kun skrive.. hø hø hende kender jeg.

Anmeld

17. februar 2011

nvm

1000 tak for den smukke kage.

den er virkelig flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.