.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. februar 2011

Lillefe

qp skriver:

Hey igen

Jamen stort (forsinket) tillykke med din lille babydreng - hvor dejligt...  Arh jamen jeg har ikke været så aktiv herinde i den seneste tid, så jeg har ik rigtig fulgt med i hvad der sker for de forskellige

Nå men jeg fandt jo en masse strømper, 80% af dem har aldrig været brugt da min søn har en meget høj vrist og alt bare strammer omkring hans ben. De fleste på billedet er omkring str 20-21 og det var nemlig efter dette, at jeg begyndte kun at købe Melson strømper da han jo ikke kunne bruge så mange efter han voksede ud af de stømper du kan se i række 2 med lang rib kant (H&M).

Hjemmeskoene er begge i str. 20-21, de stribede er fra Okker Gokker og der står navn i bunden... De andre er fra Ce La Vi og de har aldrig været brugt netop pga hans besværlige for, der står stadig pris på (120 kr).

Nå men du kan jo skrive hvilke du har interesse i?

Jeg har lige tjekket og han havde faktisk kun et par sko i str 18 og dem kan han ikke rigtigt passe.. har du nogen i str. 19 muligvis? ellers hvor meget skal du have for det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2011

qp

Svenne skriver:

Hvor meget er de brugt?

De er jo godt brugt men i rigtig god stand og kan sagtens holde et års tid endnu

Anmeld

19. februar 2011

qp

Perl skriver:

Jeg har lige tjekket og han havde faktisk kun et par sko i str 18 og dem kan han ikke rigtigt passe.. har du nogen i str. 19 muligvis? ellers hvor meget skal du have for det hele

Hej igen

Jamen jeg tænker +120 kr for alle strømperne? Jeg har taget alle dem der ikke var pæne fra, så dem på billedet er helt uden pletter o.l...

Mht sko så tror jeg at jeg har smidt de små sko ud, men jeg er ikke sikker... jeg skal lige tjekke

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

qp skriver:

Hej igen

Jamen jeg tænker +120 kr for alle strømperne? Jeg har taget alle dem der ikke var pæne fra, så dem på billedet er helt uden pletter o.l...

Mht sko så tror jeg at jeg har smidt de små sko ud, men jeg er ikke sikker... jeg skal lige tjekke

hmm... det er vist lige i overkanten er ikke helt sikker på der er penge nok på kontoen, med mindre jeg kan betale for bluserne nu og så betale for resten fredag? og så du sender det samlet? får nemlig løn fredag..

Anmeld

19. februar 2011

qp

19. februar 2011

qp

hmm... det er vist lige i overkanten er ikke helt sikker på der er penge nok på kontoen, med mindre jeg kan betale for bluserne nu og så betale for resten fredag? og så du sender det samlet? får nemlig løn fredag..

Ja det var nu mest fordi de fleste af dem er nye  Men ... det andet skulle koste 160 inkl - hvad så med 220 inkl for det hele?

PS Hvornår du betaler er helt op til dig - bare jeg får en hel masse afsat, så er jeg jo glad

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

Ja det var nu mest fordi de fleste af dem er nye  Men ... det andet skulle koste 160 inkl - hvad så med 220 inkl for det hele?

PS Hvornår du betaler er helt op til dig - bare jeg får en hel masse afsat, så er jeg jo glad

hmm.. super! så hvis jeg kan betale fredag så vil (måske før hvis jeg selv får solgt ngoet) så vil jeg gerne have de der smarte overalls med!!  er det en plet der er på dem eller er det meningen der skal være noget på brystet?

Anmeld

19. februar 2011

qp

hmm.. super! så hvis jeg kan betale fredag så vil (måske før hvis jeg selv får solgt ngoet) så vil jeg gerne have de der smarte overalls med!!  er det en plet der er på dem eller er det meningen der skal være noget på brystet?

Der var en plet på som jeg lige tørrede af (skulle se om den kunne komme af) inden jeg tog billedet... og det kunne den, så det er bare en plet vådt du kan se 

Hvad skal prisen så være inkl?

Anmeld

19. februar 2011

Lillefe

qp skriver:

Der var en plet på som jeg lige tørrede af (skulle se om den kunne komme af) inden jeg tog billedet... og det kunne den, så det er bare en plet vådt du kan se 

Hvad skal prisen så være inkl?

Pyha det ved jeg ikke det er jo dig som sælger men hvad med 270 inkl?

Anmeld

20. februar 2011

qp

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.