Mullepigen86 skriver:
Tak for jeres svar tøser
Tror desværre jeg bekymrer mig for meget.. Men det er jo nok en af "glæderne" ved at blive gravid...
Har i nat haft en stikken i venstre side af æggestokkene og oppe i højre side af maven.. Men ved ikke om det er normalt?? Det gjorde ondt hver gang jeg skulle vende mig?
Overvejer at kontakte lægen for at få lidt ro i sindet snart.. 
Vil da mene at du "piller" dig selv alt for meget i navlen 
Nyd graviditeten i stedet for hele tiden at føle efter.
Din krop skal nok klare sit, og kun hvis du bliver allermerende træt, får stærke smerter der ligger over lænen (gang menssmerter med 5) trækker ned i lårene eller din mave bliver hård som en en bold og OGSÅ gør meget ondt, begynder at bløde, besvimer og den slags ekstreme ting, begynder at klø voldsomt og sådanne ting, så skal du bekymre dig.
Men..niven, stikken, prikken, strækken, hiven og alle de små ting...er kun din krop som forandrer sig.
Du har helt udpræget det, der hedder ligamentsmerter, og de er helt normale.
Så træk vejret dybt...selvfølgelig er du nervøs, jeg har selv været der, men prøv alligevel at focusere på helt andre ting.
Nyd dagen og din graviditet, for du mister alt for meget, hvis du går og bekymrer dig unødigt. Desuden er det ikke sundt, hverken for din krop, dit sind og din lille bebs. Du stresser nemlig din krop utroligt meget, og det påvirker også spiren i din mave.
Prøv om ikke du kan lave noget afspænding, og hvis du har en veninde eller noget familie, du kan snakke med om alle dine tanker, så gør det endeligt.

Kærligst
Sussie
Anmeld