Træt igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Zibi_84

Hej alle. Jeg er i uge (22). Jeg var meget træt i de første 3 mdr. Og så gik det over efter jeg tog jern, nu synes jeg at trætheden er begyndt at vende tilbage i stor stil! Har i oplevet det samme?? Mvh. Zibi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

SussieThyssen

Zibi_84 skriver:

Hej alle. Jeg er i uge (22). Jeg var meget træt i de første 3 mdr. Og så gik det over efter jeg tog jern, nu synes jeg at trætheden er begyndt at vende tilbage i stor stil! Har i oplevet det samme?? Mvh. Zibi

Det vil nok lige være en god ide, at gå en tur til lægen og få målt blodprocent samt B12 vitamintal.
Nogle kvinder kan ikke selv danne nok B12 vitamin til at mætte både foster og sig selv, og derved opstår der mangel på dette vigtige vitamin, som igen medfører voldsom blodmangel.
Så smut lige en tur ned til lægen og få det tjekket.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. februar 2011

Zibi_84

UUPPSS! Det var virkelig godt du lige nævnte B12. Har lidt af B12 mangel i en del år, men har da glemt alt om de piller efter jeg blev gravid! Super godt du lige kom ind på det!! Tak Skynder mig til læge! Mvh. Zibi

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Zibi_84 skriver:

UUPPSS! Det var virkelig godt du lige nævnte B12. Har lidt af B12 mangel i en del år, men har da glemt alt om de piller efter jeg blev gravid! Super godt du lige kom ind på det!! Tak Skynder mig til læge! Mvh. Zibi

Arvs ja..så forklarer det jo det hele. 
Fik selv voldsom B12 mangel, da jeg skulle have min søn, og var så træt som 10 alderdomshjem.
Det tror da pokker, min blodprocent var helt nede på 5
Så fik jeg lige 5 sprøjter fordelt på 2 uger..og allerede efter den første virkede det ligesom speed på mig LOL
Men jeg fik en pudsig bieffekt af manglen, for jeg fik to hvide totter i mit hår på hver side ved ørerne og de er aldrig forsvundet siden.
I starten synes jeg, det så lidt underligt ud, men med tiden har jeg nu vendet mig til dem, for de fortæller jo en historie om dengang jeg skulle have min søn

Anmeld

17. februar 2011

Zibi_84

hold da op! ja det er ikke noget at spøge med!! En lidt skræmmende historie, men også meget sødt med dit lille minde fra da din søn kom til verden. Hehe... Håber du har det godt nu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.