Pris på brugte møbler....hvad tager man for det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Aves.

Jeg har aldrig solgt noget men bare givet væk..nu har jeg så seks stole, et spisebord, sofabord og en skænk som en kollega gerne vil købe, men hvad ville I tage for det?

Var lige et par billeder jeg kunen finde...skænken kan jeg se ikke er kommet med, det er sådan en mørk robust en....ret flot...og så er det vidst Konrad der har været så venlig at tage billeder af et hjem med børn som det kan/tit ser ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

pussepige

Eva. skriver:

Jeg har aldrig solgt noget men bare givet væk..nu har jeg så seks stole, et spisebord, sofabord og en skænk som en kollega gerne vil købe, men hvad ville I tage for det?

Var lige et par billeder jeg kunen finde...skænken kan jeg se ikke er kommet med, det er sådan en mørk robust en....ret flot...og så er det vidst Konrad der har været så venlig at tage billeder af et hjem med børn som det kan/tit ser ud..

Jeg er ikke så god til det med at give pris på forskellige ting men et slag på tasken 1500 kr ved ikke om det er for lidt eller for meget hehe

Men dejligt når man kan se at der er børn..

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

pussepige skriver:

Jeg er ikke så god til det med at give pris på forskellige ting men et slag på tasken 1500 kr ved ikke om det er for lidt eller for meget hehe

Men dejligt når man kan se at der er børn..

He he...ja, det kunne man godt nok se på de billeder...

Jeg er også vildt dårlig til det med priser...men kan jo sige 1500kr og så evt gå lidt ned... tak for hjælpen..

Anmeld

16. februar 2011

pussepige

Eva. skriver:

He he...ja, det kunne man godt nok se på de billeder...

Jeg er også vildt dårlig til det med priser...men kan jo sige 1500kr og så evt gå lidt ned... tak for hjælpen..

Velbekomme

Anmeld

16. februar 2011

Lunae

Eva. skriver:

Jeg synes du skal kigge på nypris, om det er noget unikt og om du selv har lagt arbejde i tingene, fx malet, slebet eller andet!

Jeg synes 1500 kr virker MEGET billigt - synes sagtens at du kunne tage mere!

Anmeld

16. februar 2011

Aves.

Lunae skriver:

Jeg synes du skal kigge på nypris, om det er noget unikt og om du selv har lagt arbejde i tingene, fx malet, slebet eller andet!

Jeg synes 1500 kr virker MEGET billigt - synes sagtens at du kunne tage mere!

Ok...åh, jeg har bare så svært ved sådan noget..er slet ikke vant til at sælge mine brugte ting. Har som ikke gjort en masse ved dem, men må se hvad de står til brugt..

Tak for svar..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.