Sagen i su styrelsen er afsluttet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg har i dag fået en mail fra skolen om at jeg alligevel ikke er berretiget til SU som enlig forsørger med tilbage virkende kraft, så de 16.100 som de i 5 måneder har sagt at jeg nok skulle få kan jeg skyde en hvid pil efter!

De siger at grunden til dette er at jeg søgte som enlig forsørger for sent, med det mener de at jeg IKKE søgte inden 3. kvartal startede! - jeg søgte d. 01/10/10.

Jeg er så sur og skuffet.. Aner ikke hvad jeg skal stille op nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

eElak

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg har i dag fået en mail fra skolen om at jeg alligevel ikke er berretiget til SU som enlig forsørger med tilbage virkende kraft, så de 16.100 som de i 5 måneder har sagt at jeg nok skulle få kan jeg skyde en hvid pil efter!

De siger at grunden til dette er at jeg søgte som enlig forsørger for sent, med det mener de at jeg IKKE søgte inden 3. kvartal startede! - jeg søgte d. 01/10/10.

Åååååårh noget flueknepperi!!! 

Men desværre har de nok loven på deres side.. 

er der ikke en klagevejledning med, eller er det den du har benyttet?`

altså til klagenævnet

Anmeld

16. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sjl-msl-Mkl skriver:

Det lyder meget underligt!! Så burde  de jo give dig fra d. 1/10/10 i det mindste, og så sige at sept. ikke er gældende. Fatter intet af det der. Jeg ville prøve at klage, hvis muligt... 

Prøv undervisningsministeriet. Der sidder helt sikkert nogen som må kunne hjælpe, hvis din vejleder ikke kan gøre med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.