Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer.
Jeg kunne vildt godt tænke mig at ha fire billeder hængende af Malou i popart-stil. Og så ville jeg lige høre om der er nogen der har erfaring inden for bestilling osv af popart? Hva for en side er bedst og billigst...?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*Sofie* skriver: Hej med jer. Jeg kunne vildt godt tænke mig at ha fire billeder hængende af Malou i popart-stil. Og så ville jeg lige høre om der er nogen der har erfaring inden for bestilling osv af popart? Hva for en side er bedst og billigst...?
jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig med det? Jeg maler selv
linselouise skriver: jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig med det? Jeg maler selv
Maler du os popart?
*Sofie* skriver: Maler du os popart?
det ville jeg sagtens kunne, du mener som andy warhol's marilyn monroe billeder ikke?
lavede nedenstående af Jørgen Leth til en kammerat engang.
linselouise skriver: det ville jeg sagtens kunne, du mener som andy warhol's marilyn monroe billeder ikke? lavede nedenstående af Jørgen Leth til en kammerat engang.
Slap af, hvor er det fedt!!Ja, jeg tænker at det ska være lissom billederne af Marilyn Monroe.Ka du os lave det i farver...?
mor_sabina skriver: Nej hvor er det fedt, hvad tager du for dine billeder?
Nej hvor er det fedt, hvad tager du for dine billeder?
tak
Priserne er forskellige alt efter hvad der skal males og hvor stort det skal være. Skriv en pb til mig hvis du er interesseret i noget
*Sofie* skriver: Slap af, hvor er det fedt!!Ja, jeg tænker at det ska være lissom billederne af Marilyn Monroe.Ka du os lave det i farver...?
Ja det skulle jeg nok kunne finde ud af
Og tak for rosen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128