Størrelse på flyverdragter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2008

Bastian

Jeg er lidt bagud med indkøb af vintertøj og mangler at købe en flyverdragt til datteren. Jeg er blevet meget i tvivl om, hvilket størrelse jeg skal gå efter, da nogle mærker er store i størrelsen og andre er små. Min datter bliver 3 til febr. og er ca. 95 cm og bruger str. 98 i alm tøj, men skal i nærmeste fremtid upgrades til 104 :-). De mærker jeg overvejer er:
TTH, Reima Tec, Ver de Terre, MALA eller Lego. Hvilke mærker er store og hvilke er små i størrelsen?

KH Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Miamaja

vælg en str 104. det er mit bedste bud fordi flyverdragter må hellere have lidt ekstra plads end for lidt.(H)

Anmeld

29. september 2008

Mette+Mathias

Hvis du vælger Ticket skal du IKKE vælge en større størrelse, da de er MEGET store i str.(måske skal du endda kun have 92). Reima er normale med undt. af klovnedragten (til de små) hvor min søn kunne passe 92 indtil han var 3½ (og han er ganske gn.snitlig).

Tag din datter med ind og prøv, og husk at du skal kunne tage fat i en håndfuld stof ved skulderen og en i skridtet (på samme tid), så skulle den gerne passe hele vinteren.

Anmeld

1. oktober 2008

Bastian

Tak for hjælpen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.