Vil du lave min datters kage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

nissen51@ofir.dk

Hej alle kagemennesker.

Min dejlige datter fylder 5år, eller hun fyldte på valentins dag, men vi holder den på søndag - jep, nu på søndag!

Vi bliver 13 personer og skal have boller først...

Derfor!

Er der en venlig sjæl der kunne påtage sig opgaven at lave en meget kreativ kage? Nu har jeg kigget lidt på forskellige kager herinde og dét her med marcipan, roser, tegnefilmsfigure osv, er jeg helt vild med!!

Hun skal gerne have en kage med Hello Kitty... En god én med masser marcipan, hello kitty og det hele - sådan en hello kitty, der står op på kagen... Også skal der stå Emma 5år.

Der er selvfølgelig beløning for arbejdet men det kan vi aftale.

Vi bor i Slagelse - 10km mod skælskør og kan evt. selv afhente kagen, hvis den er her omkring - ellers betaler vi os fra leveringen

Det ku være SÅ lækkert med hjælp, da familien ses sjældent

Mvh. Louise, anders og Emma...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Manakauapo

Jeg vil gerne lave den for jer, trods den korte frist. Står og skal til KBH på lørdag, så der kunne I jo evt. hente den på Slagelse St.

Anmeld

16. februar 2011

nissen51@ofir.dk

Ej hvor lækkert! Og du forstår godt min mærkelige fortolkning af kagen ? hehe...

Hun har talt om en byllupskage- sådan én hvor der er 3 etager op ovenpå hinanden, men den gider jeg simpelthen ikke at lave... Men sådan en Hello Kitty, må være et hit.

har du nogle billeder eller noget inspiration man kan se?

Anmeld

16. februar 2011

Manakauapo

nissen51 skriver:

Ej hvor lækkert! Og du forstår godt min mærkelige fortolkning af kagen ? hehe...

Hun har talt om en byllupskage- sådan én hvor der er 3 etager op ovenpå hinanden, men den gider jeg simpelthen ikke at lave... Men sådan en Hello Kitty, må være et hit.

har du nogle billeder eller noget inspiration man kan se?

Jeg har kun lavet én Hello Kitty kage før, og det var for 2 år siden.. Og den bliver IKKE vist frem.. hihi

Men ellers er der jo sådan noget her:

Men ellers forstod jeg godt din mening med det

Anmeld

16. februar 2011

nissen51@ofir.dk

ja flot! Også er det jo ikke til at vælge...

Den første ku jeg ellers godt lide... Der skal bare være til 13 personer - måske mindre - vi har en ikke-spisende-marcipan-mand og to børn som ikke spiser så meget...

Men hvis vi kan blive enige om nr. 1, så gør vi det...

Kan vi skrive via beskeder om det praktiske?

Anmeld

16. februar 2011

nissen51@ofir.dk

Vi vil gerne se flere kager med Hello Kitty og evt. med de prinsesser fra walt disney - tornerose, askepot, snehvide osv...

Vi har ikke besluttet os endnu, så vis dina kager og kom med en ca. pris for 10-13 personer

Anmeld

17. februar 2011

nissen51@ofir.dk

Jeg har fundet nogle kager som ku være så fede at lave, men men mne jeg kan ikke finde ud af at lægge billeder ind, så det må blive en nr. 1 stadig...

Hvem hopper på først? Det er nu, der skal handles ind jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.