Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
st xl ,, Miss Baron
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæææft den er flot... Men er det er stor eller lille xl? Hva str er du ellers i tøj??? Hvis man må være så fræk og spørge..
Ja den er nemlig super flot ,, det er en min svigermor har købt men hun syntes ikke den sidder pænt på hende men den er for stor til mig jeg er en st M ,,, tja hmm hmmm så ved ikke helt hva jeg skal sige mht størrelse
Ihhh øv altså.... Tør ikke købe den når jeg ikke lige kender str, eller i hvert fald størrelsen på størrelsen...
ha ha ja okay, sikke en gang vrøvl... Du ved hvad jeg mener!
Fru Nielsen skriver: Ihhh øv altså.... Tør ikke købe den når jeg ikke lige kender str, eller i hvert fald størrelsen på størrelsen... ha ha ja okay, sikke en gang vrøvl... Du ved hvad jeg mener!
Hi hi jeg forstår
Se i øvrigt alt hvad jeg har til salg her http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&UserID=527648
hvad havde du tænkt dig af pris?
KittyGirl skriver: hvad havde du tænkt dig af pris?
Byd
mortilfreja skriver: Haps.. Den vil jeg gerne købe. Lige min str og lige min stil.. :-) hvad siger du til 200 kr ?
Haps.. Den vil jeg gerne købe. Lige min str og lige min stil.. :-) hvad siger du til 200 kr ?
Jo det kan vi godt sige send mig din adr i en privat besked ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128