Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.Jeg oprettede en tråd igår, hvor jeg søgte hjælp til hvilken hårfarve der var bedst til mig - Men der var mange forskellige meninger, så jeg vil lige prøve med en afstemning istedet for. Hvilken hårfarve er bedst til mig, og hvorfor synes du den er bedst? Hvad fremhæver det ved mig? Skal jeg måske kaste mig ud i noget kastanie/kobber eller helt rødt måske?Det skal lige siges at jeg er grønne øjne .. Sådan nærmest grumsegrønne Billede 1+2+3: Min normale hårfarve.Billede 4+5: De lyse striber/nuancer. (undskyld det mærkelige billede - Det er hvad alkohol gør ved en )Mette - Som trænger til forandring!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sys det første billed a dig er rigtig flot, hårfarven ser dejlig frisk ud og klæder sit ansigt godt.
Helt klart det brune. Det er bare rigtig flot til dig.
Sees. skriver: Hej piger.Jeg oprettede en tråd igår, hvor jeg søgte hjælp til hvilken hårfarve der var bedst til mig - Men der var mange forskellige meninger, så jeg vil lige prøve med en afstemning istedet for. Hvilken hårfarve er bedst til mig, og hvorfor synes du den er bedst? Hvad fremhæver det ved mig? Skal jeg måske kaste mig ud i noget kastanie/kobber eller helt rødt måske?Det skal lige siges at jeg er grønne øjne .. Sådan nærmest grumsegrønne Billede 1+2+3: Min normale hårfarve.Billede 4+5: De lyse striber/nuancer. (undskyld det mærkelige billede - Det er hvad alkohol gør ved en )Mette - Som trænger til forandring!
Wau..hvor Er du bare smuk
Men altså syntes at billede nr 1 er en suveren god farve til dig.Med lyst bliver du for bleg.Jeg har stemt andet, fordi jeg kunne forestille mig at du ville være flot med en mørk farve med lyse striber i, men en farve over i det kastanierøde eller kobberfarvet vil også klæde dig, tror jeg.KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Wau..hvor Er du bare smuk Men altså syntes at billede nr 1 er en suveren god farve til dig.Med lyst bliver du for bleg.Jeg har stemt andet, fordi jeg kunne forestille mig at du ville være flot med en mørk farve med lyse striber i, men en farve over i det kastanierøde eller kobberfarvet vil også klæde dig, tror jeg.KærligstSussie
Ej, jeg troede faktisk at jeg var mere bleg med det mørke hår Og tak for de søde ord
michella80 skriver: Helt klart det brune. Det er bare rigtig flot til dig.
Tusinde tak!
Du er super smuk med din naturlige hårfarve, men vil stemme andet da jeg vildt gerne vil se dig med rødt hår - måske endda Joan Ørting farve? Og så har du tilmed grønne øjne. Amen amen amen... det kan IKKE gå galt.
Rødt ville klæde dig super godt Det passer godt til din hud- og øjenfarve!
Ja jeg må også sige Waauw du er f.. smuk! og den brune er bedst.. og hvis du skulle farve det andre farver så mørkere...
for det første.. hvor er du smuk.. for det 2. har jeg stemt de lyse nuancer... syntes de fremhæver dine smukke øjne rigtig godt.. men du kan jo bære dem alle sammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128