hvor mange år imellem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

Gaia

Hvor mange år er der mellem jeres børn? eller hvor mange år vil I gerne have der bliver imellem 1 og 2?

Hvilke fordel/ulemper er der ved at 1 og 2 ligger tæt  vs. at der er en 2+ år imellem dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Mormilla

Der kommer til at være 3 år imellem vores børn. Vi ville gerne ha haft nummer to et år før, men sådan skulle det ikke være...

Anmeld

16. februar 2011

birthee

Der kommer til at være næsten 4 år mellem vores den første og så nummer 2... Det er pga. uddannelse, men samtidig tror vi det er meget godt for vores dreng - han har lidt problemer med angst og sådan noget, som der bliver arbejdet med gennem børnehave... så det tager også en del tid... Men han glæder sig til at blive storebror her til april!!!!

Anmeld

16. februar 2011

SussieThyssen

Gaia skriver:

Hvor mange år er der mellem jeres børn? eller hvor mange år vil I gerne have der bliver imellem 1 og 2?

Hvilke fordel/ulemper er der ved at 1 og 2 ligger tæt  vs. at der er en 2+ år imellem dem??

Jeg har henholdsvis 10 og 7 år mellem mine 3, og det er pragtfuldt, for jeg har haft 3 enebørn og haft tid til at nyde dem hver på deres måde.
Hvis jeg selv havde kunnet vælge, så havde jeg nok haft 3 til 5 år mellem hver, for jeg har altid ønsket at få 6 børn, men har jo så kun fået det halve.
Men skulle jeg gøre det om, ville jeg ikke have det anderledes alligevel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.